۰

خطر حذف هر 4 نماینده ایران از آسیا جدی است

تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۱
به گزارش عصر تعادل، در پی برگزاری جلسه‌ای در سازمان لیگ فوتبال با حضور مدیران عامل چهار باشگاه استقلال، پرسپولیس  تراکتورسازی و نفت، میزان بدهی هر یک از این تیم‌ها برای دریافت مجوز حرفه‌ای‌گری مشخص شد. این تیم‌ها تا دوشنبه فرصت دارند که با حل مشکلات خود و پرداخت این بدهی‌ها، مجوز حرفه‌ای‌گری برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا  را کسب کنند.

در لیست‌هایی که شب گذشته چهار نماینده ایران داده شد، میزان بدهی هر یک از تیم‌ها و افرادی که باید طلب آنها پرداخت شود، مشخص شده است.

بر این اساس باشگاه تراکتورسازی باید مبلغی حدود ۳ میلیارد را به ۳۰ شاکی پرداخت کند. آنها برای پرداخت این بدهی فقط تا دوشنبه مهلت دارند.

البته وضعیت باشگاه تراکتورسازی و سه نماینده دیگر ایران بهتر است، زیرا به نظر می‌رسد آنها توانسته‌اند با اکثر شاکیان خود به توافق برسند و کار خود را برای اخذ مجوز حرفه‌ای‌گری ساده‌تر کنند.

همچنین تعداد بدهکاران ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال نیز در جلسه شنبه شب حدود ۵۰ تا ۷۰ نفر اعلام شده که روند کسب تفاهم این دو باشگاه با شاکیان به کندی پیش می‌رود و نگرانی جدی از کسب این تفاهمات وجود دارد.

پیش از این فتاحی مسوول برگزاری مسابقات لیگ، بدهی پرسپولیس برای فرار از حذف شدن از لیگ قهرمانان آسیا را حدود ۳ میلیارد تومان و بدهی استقلال را حدود ۵ میلیارد تومان اعلام کرده بود.

هر سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی به بودجه فوری طی ۲۴ ساعت آینده نیاز دارند تا بتوانند شاکیان خود را راضی کنند و بتوانند بدهی‌های خود را پرداخت کنند.

در صورتی که این مهم رخ ندهد، اتفاقی بی سابقه در فوتبال ایران رخ خواهد داد و چهار نماینده باشگاهی ایران در لیگ قهرمانان آسیا از این مسابقات کنار گذاشته خواهند شد.
کد مطلب : ۱۳۴۸۵۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.