۰

شاگرد و دستیار فرقی ندارد؛ برانکو به کسی رحم نمی کند

تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۵
به گزارش عصر تعادل، سرمربی کروات پرسپولیس از زمان حضورش در این تیم بارها و بارها به مصاف شاگردان و همکاران سابقش در تیم ملی ایران رفته که در ۸ مصاف آخر خود مقابل آنها به پیروزی رسیده است. برانکو ایوانکوویچ در هفته یازدهم لیگ برتر برای پنجمین بار به مصاف علی دایی خواهد رفت که در چهار تقابل قبلی دو مربی، تنها اولین مصاف آنها به تساوی رسید و در سه بازی بعدی مربی کروات سرخپوشان که در تیم ملی مربی علی دایی بود، پیروز شد و حتی به بازیکنان دایی اجازه گلزنی هم نداد. برانکو در صورت برتری مقابل سایپا در دیدار هفته یازدهم می تواند به نهمین پیروزی برابر شاگردان و همکاران قبلی اش در تیم ملی دست یابد. در ادامه نگاهی به هشت برد مربی کروات در دیدار با شاگردان و دستیارانش در تیم ملی خواهیم داشت.

علی دایی

در چهار مصاف علی دایی و برانکو، اولین بازی آنها در لیگ پانزدهم به تساوی یک بر یک رسید اما در بازی برگشت دایی با صبا مقابل برانکو مغلوب شد. در لیگ شانزدهم نفت تهران و علی دایی هر دو بازی رفت و برگشت را به سرخپوشان واگذار کردند.

حسین فرکی

فرکی هم در اولین مصاف با پروفسور توانست از او امتیاز بگیرد و او را شکست دهد، اما در سه بازی بعدی که با برانکو روبرو شده، نتیجه ای جز شکست عایدش نشده است. دو بازی اول فرکی با سپاهان به مصاف پرسپولیس برانکو رفت و دو بازی بعدی هم هدایت سایپا تهران را بر عهده داشت.

یحیی گل محمدی

حاصل سه بار تقابل یحیی با مربی سابقش در تیم ملی به ترتیب یک برد، یک مساوی و یک باخت بوده است. گل محمدی در هفته دوم لیگ هفدهم مغلوب پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ شد.

خداداد عزیزی

تنها مصاف خداداد با پروفسور در فصل گذشته بود که در آخرین بازی دور رفت سیاه جامگان با ۳ گل مغلوب پرسپولیس شد.

رسول خطیبی

نیم فصل اول لیگ شانزدهم تنها رقابت خطیبی با برانکو انجام شد که پرسپولیس موفق شد با یک گل ماشین سازی را از پیش رو بردارد.

به این ترتیب، برانکو که در پنج تقابل اول خود در لیگ برتر ایران با این مربیان فقط دو تساوی کسب کرد و در سه بازی دیگر شکست خورد، در هشت بازی اخیر خود با مربیانی که به آنها اشاره شد، پیروز میدان بود. نکته مهم اینکه در این هشت پیروزی، تیم برانکو ایوانکوویچ در هفت بازی بدون گل خورده بازی را به پایان رسانده و تنها در دیدار برابر تراکتورسازی یک گل از تیم گل محمدی دریافت کرد. سوت پایان بازی سه شنبه بین پرسپولیس و سایپا مشخص خواهد کرد که آیا برانکو به نهمین برد خود مقابل ملی پوشان سابق دست یافته یا نه.
کد مطلب : ۱۳۵۰۹۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.