۰

جهانبخش: بازی با نفت خاص است

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۵
به گزارش عصر تعادل، امید جهانبخش پدیده فصل گذشته لیگ برتر بین تمامی انتخاب های خود نفت آبادان را انتخاب کرد ولی هنوز مشخص نیست چرا او پس از چند هفته آبادان را به مقصد گسترش فولاد ترک کرد. جهانبخش حالا با تیم دیگری به آبادان بازگشته است.

او در مورد این بازی به خبرگزاری فارس گفت: این بازی برای من خیلی خاص است و هیچ وقت دوست نداشتم مقابل نفت آبادان بازی کنم اما شرایط فوتبال باعث اتفاقات زیادی است. من نفت آبادان را به علاقه ام انتخاب کردم و بین همه پیشنهادات این تیم را دوست داشتم اما شرایط طوری رقم خورد که از تیم جدا شوم ولی هنوز به آبادانی ها علاقه دارم و غیر از خوبی از انها چیزی ندیدم.

بازی فردا یک بازی است و تمام می شود و می رود اما علاقه من به مردم آبادان تمام نخواهد شد. اگر فردا جلوی تیم نفت بازی می کنم از مردم آبادان عذر می خواهم اما قانون فوتبال همین است و من باید برای تیمی که در خدمت آن هستم تلاش کنم

وی در مورد نحوه جدایی از نفت آبادان افزود: اکنون وقت این حرف ها نیست من به مجموعه نفت آقای کمالوند و عیسی زاده احترام می گذارم و می خواهم از این بازی پیش رو لذت ببرم و به گذشته فکر نمی کنم.
کد مطلب : ۱۳۵۲۷۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.