۱

فتح‌الله‌زاده: بدهی‌هایی که افشارزاده و افتخاری ایجاد کردند که چند برابر من است!

تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۲
به گزارش عصر تعادل، بعد از مصاحبه اخیر فتح الله زاده درباره اینکه در دوره مدیریتش بدهی به جای نگذاشته، مطلبی در خبرآنلاین منتشر شد که به جزئیات گفته های مدیر پیشین آبی ها پرداخت. فتح الله زاده که بی شک موفق ترین مدیر دو دهه اخیر استقلال است و این روزها هم هواداران تیم خیلی دوستش دارند اما در حساب و کتاب هایش همیشه آمارهایی گفته که اقلا برای ما جای سئوال باقی می گذاشته و با جمع و تفریق های مان بر اساس اسناد خودش هم یکی نمی شده است.

اینکه استدلال شده بود وقتی دو سال پولی داده نشده، برای سال سوم چرا باید از همان فرمول استفاده می کردند و باقی مطلب بهانه ای بود برای گلایه های حاجی آبی ها که این روزها آماده سفر کربلا و بعدش هم سفر به آلمان می شود.

او در این باره به خبرآنلاین گفت: «هر کاری بکنید هوادار حاجی اش را دوست دارد و تمام این ها به خاطر این است که من را جلوی هواداران قرار دهید اما مهری که از من به دل شان افتاده، یک علاقه دو طرفه است. آنها می دانند من چه کار کردم و بقیه چه کار کرده اند.»

او ادامه داد: «چطور مدام بدهی های دوره من را حساب و کتاب می کنید اما چیزی از آقای افشارزاده عزیز که پدرانه دوستش دارید، نمی نویسید؟ آنها چقدر بدهی به بار آوردند؟ آنها که خودتان می دانید چند برابر این 5 میلیارد دوره من بدهی دارند و منتهی هنوز چون دوره کاری شان است به چشم نمی آید! بگذارید یکی دو سال دیگر مشخص می شود این دوستان با این همه حمایت چند ده میلیارد کسری می آورند. (او رقم دقیق این بدهی ها را هم گفته که خبرآنلاین فعلا آنها را منتشر نکرده است.)»

به نظر می رسد بخشی از گفته های فتح الله زاده درباره بدهی های دو مدیر بعد از خودش هم درست باشد. چون درآمدهای استقلال حداقل امسال با هزینه هایش همخوانی ندارد. آنها امثال 12.5 میلیارد از ایرانسل می گیرند . حتی اگر همین رقم را هم از اسپانسر محیطی شان بگیرند، باز تا 40 میلیاردی که بهای تیم پیش بینی شده است، فاصله زیادی دارند. در سال قبل و قبلش هم به نظر می رسد شرایط مشابه ای بوده است.
کد مطلب : ۱۳۵۳۷۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.