۰

پیش بازی رئال مادرید - لاس پالماس

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۰
به گزارش عصر تعادل، شاگردان زیدان که فصل گذشته را به بهترین شکل و با دو قهرمانی لالیگا و چمپیونزلیگ به پایان رساندند، در فصل جدید نتوانسته اند در حد و اندازه انتظارات ظاهر شوند و روند خوبی را در پیش نگرفته اند. سپیدپوشان از 10 بازی خود، 20 امتیاز کسب کرده و در رده چهارم جدول قرار گرفته اند. این در حالیست که بارسا از 11 بازی که تا به حال انجام داده، 31 امتیاز گرفته و اختلاف را با یک بازی بیشتر با 11 امتیاز رسانده و رئال در تلاش است با کسب پیروزی در بازی امروز، این اختلاف را همچنان روی 8 امتیاز نگه دارد.

یکی از دلایل اصلی که تیم زیدان نسبت به فصل قبل دچار افت شده، ضعیف شدن نیمکت آن است. فصل گذشته آلوارو موراتا و خامس رودریگس، نیمکت نشین رئال بودند و در مواقع لزوم برای این تیم درخشان کار کردند ولی این فصل با جدایی آنها از تیم، به نظر تیم زیدان قدرت فصل گذشته را ندارد.

در سوی دیگر زمین، لاس پالماس قرار گرفته که از 10 بازی خود، 2 پیروزی و 8 شکست به دست آورده و در رده نهم جدول قرار گرفته است. آنها در 6 بازی اخیر خود متحمل شکست شده اند و فرم خوبی ندارند و به نظر نمی‌رسد رقیب سختی برای رئال باشند.

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای رئال و 1 پیروزی برای لاس پالماس به دست آمده و دو بازی دیگر با تساوی به پایان رسیده است. رئال برای این بازی متئو واچیچ، گرت بیل، دنی کارواخال و لوکا زیدان را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و حضور واران و ناواس هنوز مشخص نیست. انتظار می‌رود همچنان کیکو کاسیا در درون دروازه این تیم بایستد.
 
ترکیب احتمالی
 
 پیش بازی رئال مادرید - لاس پالماس
کد مطلب : ۱۳۵۴۶۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.