۰

احمدی: تعطیلات فرصت خوبی برای بازگشت است

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۶
به گزارش عصر تعادل، باقر احمدی مربی سیاه‌جامگان درباره نتایجی که بعد از حضور آنها در این تیم حاصل شده گفت: در سه هفته‌ای که هدایت تیم را در دست گرفتیم با تمریناتی خوبی که انجام دادیم شرایط تیم عوض شده و روند این سه بازی به نحوی بود که ما مستحق شکست نبودیم. در بازی با نفت آبادان که یک بازی خانگی بود یک پنالتی از دست دادیم و بازی را به حریف واگذار کردیم در حالی که باید آن بازی را با حداقل تفاضل 2، 3 گل می بردیم. در دیدار جام‌حذفی با خونه‌به‌خونه در ضربات پنالتی حذف شدیم باوجود آنکه خیلی خوب بازی کردیم و مستحق باخت نبودیم در سومین بازی‌مان با استقلال‌خوزستان هم شرایط به همین منوال بود و بازیکنانمان خیلی خوب بودند و کادرفنی از آنها رضایت داشتند اما خب متاسفانه بخت با ما یار نبود متاسفانه بازی را به حریف واگذار کردیم.

او در ادامه می‌گوید: شرایط تیم این روزها مناسب است و بچه‌ها مشغول تمرین و آماده‌سازی برای دیدار با استقلال هستند. آقای مرزبان هم برای انتخاب بازیکن برای نیم فصل به گرجستان سفر کرده‌اند و مطمئنا اگر همین روند را ادامه دهیم تیم به موفقیتی که مدنظرش است دست پیدا خواهد کرد.

وی درباره وقفه لیگ و موقعیتی که برای آنها فراهم شده افزود: ما در دو، سه هفته‌ای که به تیم اضافه شدیم شناختمان را پیدا کردیم و این 20 روز فقط فرصتی است برای آماده‌سازی و هماهنگی بازیکنان برای رقابت‌های بعد زمان خوبی است.

او در مورد اخراج شاکری، میثاقیان و عین‌افشار هم تصریح کرد: به هر حال تصمیمی بوده که آقای مرزبان و باشگاه گرفتند و دلایلش هم برای آنها قانع‌کننده بوده و این تصمیم را مطمئنا با هماهنگی باشگاه گرفته‌اند. به هر حال آنها اجازه تمرین ندارند و تکلیف آنها بعد از برگشت آقای مرزبان و عباسی از گرجستان مشخص خواهد شد.
کد مطلب : ۱۳۵۶۰۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.