۰

گوندوگان: گواردیولا کار را برای ما راحت کرده است

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۸
به گزارش عصر تعادل، ایلگای گوندوگان، هافبک منچسترسیتی مدعی شد که پپ گواردیولا، سرمربی این تیم، کار را برای تمام شاگردانش راحت می‌کند.
 
 سیتی شروعی استثنایی در این فصل داشته و بدون شکست تا به اینجا، هم صدرنشین لیگ برتر است و هم در چمپیونزلیگ در گروهی نسبتا دشوار صدرنشین است. آنها در 17 بازی خود در این فصل، 52 گل به ثمر رسانده و تنها 11 گل دریافت کرده اند و حال گوندوگان به تمجید از سرمربی سابق بایرن و بارسا پرداخت.
 
گوندوگان: گواردیولا کار را برای ما راحت کرده است
 
او گفت:" شاید پپ بیشترین سهم در این عملکرد خوب را داشته است. او برای هر حریفی یک راه حل پیدا می‌کند و به جزئیات خیلی ریز توجه می‌کند. این باعث می‌شود همه چیز آسان تر شود. راهی که ما پیش می‌بریم به خودی خود نشان دهنده همه چیز است: فوتبالی بسیار جذاب، بسیار سریع، ایجاد موقعیت‌های زیاد و گل های فراوان. در حال حاضر، تماشای بازی ما بسیار لذت بخش است.
 
فصل قبل موقعیت‌های زیادی داشتیم ولی انقدر گل نمی‌زدیم. حالا خطرناک تر هستیم. مهاجمان ما بیشتر موقعیت‌ها را گل می‌کنند. با پاسکاری‌ها و حفظ توپ‌های عالی، برای ما راحت تر است که توپ و میدان را مقابل حریفان در اختیار داشته باشیم. در بعضی مواقع بازی حریفان واکنش نشان داده و باعث می‌شوند فضای بیشتری در اختیار ما قرار بگیرد."
کد مطلب : ۱۳۵۶۱۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.