۰

واکنش نصیرزاده به پرداخت بدهی استقلال به گسترش

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۶
به گزارش عصر تعادل، باشگاه استقلال قرار بود که مبلغ رضایتنامه داریوش شجاعیان را در سه قسط به باشگاه گسترش فولاد تبریز پرداخت کند که این موضوع عملی نشد.
 
هوشنگ نصیرزاده با اشاره به این موضوع اظهار داشت: اسپانسر باشگاه استقلال باید این پول را پرداخت می‌کرد و چک‌ها هم برای اسپانسر بود. در تاریخ ۳۰ مهرماه و زمانی که برای پرداخت پول به بانک مراجعه کردیم فهمیدیم که حساب خالی است. این موضوع را هم به گوش باشگاه استقلال رساندیم.
 
وی افزود: ما تعامل خوبی با استقلالی‌ها درایم و در آن زمان، چون دربی بود موضوع را اصلاً جایی مطرح نکردیم در مجموع هم دوست نداشتیم که این مسئله رسانه‌ای شود.
 
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز اضافه کرد: رضا افتخاری با حسن نیت به ما اعلام کرد که در اولین فرصت و پولی که به باشگاه پرداخت شود این مبلغ پرداخت خواهد شد و نگرانی در مورد این مسئله نداریم و دوست نداریم فشاری هم به باشگاه استقلال بیاید. ما با این باشگاه تعامل خوبی داریم و دوست داریم که این تعامل ادامه‌دار باشد. چرا که استقلال یکی از بزرگترین تیم‌های ایران است.
کد مطلب : ۱۳۵۶۸۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.