۰

۲۲۰۰۰۰۰ نفر زائران اربعین از مرزها خارج شدند

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۳
به گزارش عصرتعادل،شهریار حیدری درباره آخرین جزییات عزیمت و بازگشت زائران اربعین حسینی اظهار کرد: تاکنون 2 میلیون و 320 هزار روادید برای زائران صادر شده است.
وی ادامه داد:‌ تا عصر امروز (چهارشنبه هفدهم آبان ماه) حدود 2 میلیون 200 هزار نفر زائر اربعین از مرزهای مهران، شلمچه، چزابه و مرزهای هوایی خارج شده‌اند.
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی تصریح کرد: تاکنون حدود 750 هزار نفر از زائران اربعین حسینی نیز به کشور بازگشته‌اند که غالب آنها هم از مرز مهران وارد شده‌اند.
حیدری با بیان اینکه مرز مهران پر ترددترین مرز زمینی کشور در روزهای اخیر بوده است، گفت: بیش از یک میلیون نفر زائران از مرز مهران خارج شده‌اند و به ترتیب مرزهای شلمچه، چزابه و هوایی در اولویت تردد زائران بوده است.
وی تاکید کرد: صدور ویزای اربعین حسینی امروز به پایان رسیده است و دفاتر موقت نیز به غیر از دفتر ایلام به کار خود پایان داده‌اند.
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه ویزای زائران اربعین حسینی سه ماه اعتبار دارد، اظهار کرد: زائران در صورت ورود به عتبات عالیات نیز یک ماه برای زیارت فرصت دارند و امیدواریم زمان سفر را مدیریت کنند.
منبع: تسنیم
کد مطلب : ۱۳۵۷۳۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.