۰

وصال خواهر و برادر اهوازی پس از 29 سال

تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹
به گزارش عصر تعادل، پیکر پاک و مطهر سرباز شهید بهمن بنی‌مالک، یکی از شهدای گلگون کفن نیروی انتظامی (ژاندامری) استان خوزستان در دوران هشت سال دفاع مقدس در آستانه اربعین سرور و سالار شهیدان جضرت اباعبدالله الحسین(ع) شناسایی شد.
 
این شهید از جمله 54 شهید تازه تفحص شده ژاندارمری است که در تک دشمن در سال 1367 در منطقه زبیدات عراق به شهادت رسیده‌اند و پیکر مطهرشان در صبح روز پنج‌شنبه 13 مهرماه امسال از مرز شلمچه در شهرستان خرمشهر به خاک وطن بازگشت.
 
شهید بهمن بنی‌مالک فرزند عبدالله در بهمن ماه سال 1346 در یک خانواده پر جمعیت در روستای سیره بخش اسماعیلیه اهواز دیده به جهان گشود و در دوران هشت سال دفاع مقدس به همراه دیگر دوستان و همرزمانش در جبهه‌های نور علیه ظلمت حضور یافت.
 
این دلیرمرد خوزستانی پس از حضور در جبهه‌های حق علیه باطل در تک دشمن در روز 21 تیر ماه سال 1367 همراه با جمعی دیگر از رزمندگان اسلام به فیض عظیم شهادت نائل آمد و آسمانی شد.
 
وصال خواهر و برادر اهوازی پس از 29 سال
 
شهید بهمن بنی‌مالک در سن 21 سالگی در منطقه عملیاتی زبیدات عراق به شهادت رسید ولی پیکر مطهرش به وطن بازنگشته بود که پس از 29 سال شناسایی شد.
 
خواهر این سرباز شهید گلگون کفن با حضور در کنار پیکر پاکش در معراج شهدای اهواز پس از سال‌ها فراق به زیارت برادر شهیدش نائل آمد و تابوت برادر را در آغوش گرفت.
 
وصال خواهر و برادر اهوازی پس از 29 سال
 
در این برنامه معنوی که در فضایی آکنده از معنویت برگزار شد جمع دیگری از خانواده و بستگان سرباز شهید بهمن بنی‌مالک، یکی از شهدای گلگون کفن نیروی انتظامی (ژاندامری) استان خوزستان در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز حضور داشتند.
کد مطلب : ۱۳۵۸۷۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.