۰

پشتیبانی از تئاتر دانشجویی را افزایش می‌دهیم/ حمایت از جوانان

تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۱
پشتیبانی از تئاتر دانشجویی را افزایش می‌دهیم/ حمایت از جوانان
محمود نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه تهران درباره نوع نگاه و برنامه های حمایتی این دانشگاه از تئاتر دانشجویی و فعالیت های دانشجویان در این حوزه به خبرنگار گفت: سیاست هایی کلی در دانشگاه وجود دارد که مستقل از رشته است و سعی می کنیم درباره همه رشته ها این سیاست ها را توسعه دهیم که این سیاست ها نگاه ملی و نگاه جهانی است.
وی با اشاره به اینکه هر چه حضور دانشگاه در جامعه قوی تر باشد و با مخاطب خود ارتباط نزدیک تری برقرار کند به غنا و جهت دار شدن فعالیت های دانشگاهی می انجامد، توضیح داد: تعامل با جامعه یکی از دستور کارهای جدی دانشگاه تهران است زیرا دانشگاه باید مسئولیت های اجتماعی خود را بپذیرد و متعهد باشد و صرفا یک نگاه برون گرایی نداشته باشد.
نیلی ادامه داد: همچنین فکر می کنیم سطح و شاخص های کیفی دانشگاه در تعاملات جهانی افزایش پیدا می کند و هم یاد می گیریم و هم یاد می دهیم و در این تعاملات با تجارب بیشتری که کسب می کنیم و تجاربی که به اشتراک می گذاریم، کیفیت فعالیت هایمان افزایش پیدا می کند.
رییس دانشگاه تهران با بیان اینکه تئاتر فعالیتی است که به شدت به مخاطب وابسته است و هر چه مخاطب بتواند ارتباط بیشتری برقرار کند موفقیت تئاتر هم بیشتر است، یادآور شد: مرکز تئاتر مولوی که دانشگاه هزینه نسبتا زیادی هم صرف بازسازی آن کرد، یکی از مراکزی است که در راستای برقراری ارتباط با مخاطب فعالیت های موفقی داشته و همچنان هم به این موفقیت ادامه می دهد.
نیلی تأکید کرد: سعی می کنیم در حد توانمان به فعالیت های تئاتر دانشجویی نظیر جشنواره تئاتر تجربه کمک کنیم و در معاونت فرهنگی که همیشه هم از کمبود بودجه رنج می برد، با پیش بینی بودجه های بیشتر و سیاست های تشویقی پشتیبانی از فعالیت های دانشجویی را در حوزه تئاتر افزایش می دهیم.
وی جذب بهترین ها به عنوان هیات علمی و جذب بهترین ها به عنوان دانشجو را از دیگر سیاست های کلی دانشگاه تهران نام برد که در حوزه تئاتر نیز جاری و ساری است.
رییس دانشگاه تهران با اشاره به اینکه فعالیت های دانشجویی بخشی از آموزش، پژوهش و مفهوم کارآفرینی است، اظهار کرد: دانشگاه معتقد به تقویت فعالیت های دانشجویی از جمله فعالیت های حوزه تئاتر است تا دانشجویان بتوانند در زیر چتر حمایتی دانشگاه تجربه کنند.
نیلی در پایان تصریح کرد: به جد به پشتیبانی از فعالیت های دانشجویی معتقد هستم و فکر می کنم این کار سرمایه خوبی برای بهتر یاد گرفتن دانشجو نیز هست.
کد مطلب : ۱۳۵۹۴۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.