۰

توقیف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمانشاه

تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۹
به گزارش عصرتعادل،سردار منوچهر امان اللهی امروز در جمع خبرنگاران استان کرمانشاه اظهار داشت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق سوخت در روستای "چشمه سفید" شهرستان کرمانشاه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران یگان امداد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران این یگان پس از هماهنگی با مقام قضائی، محل مورد نظر را بازرسی و بیش از ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر شده اند، افزود: بر اساس نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده بیش از ۱۲۰ میلیون ریال است.

سردار امان اللهی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده به منظور  سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده اند، گفت: اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری دیگر عوامل دخیل در این پرونده همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق یکی از اولویت های نیروی انتظامی است، تصریح کرد: پلیس برخورد جدی و قاطع با برهم زنندگان نظام اقتصادی کشور را همواره در دستور کار دارد.
کد مطلب : ۱۳۵۹۸۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.