۰

سامسونگ تراشه گلکسی اس ۹ را معرفی کرد

تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۷
به گزارش عصرتعادل، به نظر می رسد که سامسونگ تراشه‌ای که قرار است روی گوشی گلکسی اس ۹ قرار بگیرد را معرفی کرده است. این تراشه اگزینوس ۹۸۱۰ نام دارد و قرار است روی گوشی‌های پرچم‌دار بعدی این شرکت قرار بگیرد.
 
 سامسونگ تراشه گلکسی اس ۹ را معرفی کرد
 
 
تراشه جدید با معماری ۱۰ نانومتری ساخته شده که قدرت بیشتر و مصرف انرژی کمتری در مقایسه با مدل قبلی دارد. البته قبلا گفته شده بود که یک تراشه ۷ نانومتری روی اس ۹ قرار میگیرد. در واقع شایعات می‌گویند که اسنپ‌دراگون ۸۴۵ به صورت ۷ نانومتری ساخته می‌شود که روی اس ۹ هم قرار میگیرد.

سامسونگ از نسل سوم پردازنده‌های مخصوص خودش برای این تراشه استفاده کرده و همچنین پردازنده گرافیکی آن را هم ارتقا داده است. مودم LTE آن هم از ۶CA پشتیبانی می کند. گفته شده حداکثر سرعت انتقال اطلاعات این مودم به ۱٫۲ گیگابیت برثانیه می‌رسد. به نظر می‌رسد که سامسونگ کم‌کم خودش را برای نسل پنجم یا ۵G آماده می‌کند.

تراشه جدید سامسونگ اولین تراشه در دنیا خواهد بود که از Cat.18 6CA پشتیبانی می‌کند. هنوز اطلاعات بیشتری درباره این تراشه جدید منتشر نشده باید منتظر خبرهای بیشتر باشیم. به احتمال زیاد هر چقدر که به زمان معرفی گوشی‌های گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری هم از تراشه جدید به بیرون درز خواهد کرد.
کد مطلب : ۱۳۵۹۸۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.