۰

چرا سپاهان ملی شد، ذوب آهن حرفه‌ای؟

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۰
به گزارش عصر تعادل،سوالی که مدیران باشگاه سپاهان باید به دنبال چرایی و پاسخگویی آن باشند مربوط به این مسئله است که چگونه می شود باشگاهی که در یک دهه گذشته همواره به کلاس باشگاهداری خود، ایزوها و لایسنسهایش می نازید اکنون در رده باشگاههای حرفه ای ایران قرار نمی گیرد و عنوان باشگاه ملی دریافت می کند.

به نظر می رسد در این مسئله باید از ورزشگاه نقش جهان به عنوان مهمترین عامل عدم دریافت مدرک حرفه ای برای باشگاه سپاهان یاد کرد. ورزشگاهی که همواره به عنوان حسرت اصفهانی ها مطرح بوده است و اخیرا مورد اصلی مناقشه دو باشگاه اصفهانی را فراهم ساخته است گویا حالا عامل اصلی حذف نام سپاهان از بین باشگاههای حرفه ای بوده است.

گفتنی است آذری و باشگاه ذوب آهن در مدارکی که به ای اف سی ارائه داده اند، ورزشگاه فولادشهر را به عنوان ورزشگاه نخست خود معرفی نموده و از این حیث اگر موفق شوند زمین چمن این استادیوم را تا دیدار اول پلی اف که احتمالاً 10 بهمن است، آماده کنند، می توانند بدون هیچ مشکلی در لیگ قهرمانان حاضر شوند، به ویژه اینکه ذوب آهن زمین چمن استادیوم ملت را نیز که کیفیت بسیار بالایی دارد مجهز به نور ساخته است و تقریباً بهترین باشگاه ایران در سرویس دهی به باشگاههای خارجی است.
کد مطلب : ۱۳۶۱۳۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.