۰

کوتینیو: از بودن در لیورپول خوشحالم

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵
به گزارش عصرتعادل، فیلیپه کوتینیو که در تابستان اخیر به شدت مورد توجه باشگاه بارسلونا بود، اما لیورپول با رد پیشنهاد 150 میلیون یورویی این باشگاه اسپانیایی مانع انتقال این بازیکن به نوکمپ شد، در آستانه دیدار دوستانه تیم ملی برزیل مقابل انگلیس که قرار است فردا شب (سه‌شنبه) در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار شود، گفت: من در یکی از بزرگترین لیگ‌های جهان بازی می‌کنم و از بودن در لیورپول خوشحال هستم، اما مهم این است که اکنون روی تیم ملی برزیل تمرکز کنم. در حال حاضر از زندگی‌ام خوشحالم.

هافبک 25 ساله سرخپوشان مرسی‌ساید که از تاریخ 22 اکتبر (30 مهر) به دلیل مصدومیت نتوانسته بازی کند، در مورد وضعیت خودش هم اظهار داشت: صد  درصد آماده هستم. به دلیل مصدومیت سه بازی را از دست دادم، اما حالا بازگشته‌ام و صد درصد برای بازی با انگلیس آماده‌ام. به پوشیدن پیراهن زرد برزیل واقعاً افتخار می‌کنم. بازی در این دیدار دوستانه (مقابل انگلیس) نیز باعث افتخارم است و انتظار به نمایش گذاشتن یک بازی فوق‌العاده را داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازی مقابل انگلیس چالشی بزرگ و البته آماده‌سازی خوبی برای جام جهانی 2018 است.
کد مطلب : ۱۳۶۱۴۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.