۰

برق‌دار شدن روستاهای کرمانشاه تا ساعت ۱۹/ توزیع ۲۰۰ هزار بطری آب

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۳
برق‌دار شدن روستاهای کرمانشاه تا ساعت ۱۹/ توزیع ۲۰۰ هزار بطری آب
به گزارش عصر تعادل، رضا اردکانیان با بیان این که در برخی از شهرهای کرمانشاه به دلیل آسیب دیدگی مخازن پمپاژها از مدار خارج شدند، اظهار کرد: برای حل مشکل آب سرپل ذهاب، قصر شیرین و دیگر نقاط آسیب دیده از منابع آب بسته‌بندی زوار اربعین در مرز خسروی استفاده شد.
وی با بیان این که علاوه بر توزیع ۲۰۰ هزار بطری آب ۶۷ دستگاه تانکر آبرسانی و سه واحد آزمایشگاه سیار در محل حاضر شده‌اند، عنوان کرد: امیدواریم با از بین رفتن مشکل معابر، دسترسی برای آبرسانی به زلزله زدگان آسیب‌دیده ممکن شود.
وزیر نیرو در خصوص وضعیت برق مناطق زلزله زده نیز ادامه داد: دو پستی که از مدار خارج شده بودند از ساعت ۱۱ عملیات اجرایی آن آغاز شد و در نهایت تا ساعت ۱۰:۳۰ هر دو پست بازسازی و وارد مدار شدند.
اردکانیان ادامه داد: براساس اقدام‌های صورت گرفته منطقه سرپل ذهاب که بیشترین آسیب را از نظر تاسیسات برقی دیده بود نهایتا تا ساعت ۱۴ برق‌دار خواهد شد. همچنین برخی پست‌های فشار ضعیف در روستاها نیز تا ساعت ۱۹ برق‌دار می‌شوند.
وی تصریح کرد: به منظور تسریع برق‌رسانی مدیران ارشد وزارت نیرو، شرکت توانیر، شرکت مهندسی آب و فاضلاب و شرکت مدیریت منابع آب در محل حاضر شده‌اند تا سرعت کار افزایش یابد.
وزیر نیرو در خصوص وضعیت سدهای این مناطق نیز گفت: از فاصله هشت تا ۱۲۵ کیلومتری محل وقوع زلزله بیش از ۱۰۰ سد بزرگ در حال بهره‌برداری است که براساس بازرسی‌های انجام شده هیچ کدام از سدها آسیبی ندیدند.
کد مطلب : ۱۳۶۱۵۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.