۱
سعید عصمتی:

مردم به یک دولت بدون برنامه رأی داده‌اند/ دولت مانورهای اقتصادی توخالی می‌دهد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۰
مردم به یک دولت بدون برنامه رأی داده‌اند/ دولت مانورهای اقتصادی توخالی می‌دهد
سعید عصمتی، فعال اقتصادی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی عصرتعادل، اظهار کرد: با توجه به شعار امسال و نگاه جدی به موضوع اقتصاد  و علی رغم اینکه رهبري بر حل مشکلات اقتصادی تأکید داشته اما تاکنون هیچ اقدام مثبت و قابل توجهی در راستای سر و سامان دادن به اقتصاد انجام نداده است.

عصمتی ادامه داد: متأسفانه دولت در ماجرای برجام مانورهای بسیاری داد اما دیدیم نه برجام و هزاران نسخه دولت هیچ کدام نتوانستند دارویی شفابخش برای اقتصاد بیمار ایران باشند.

وی یادآور شد: در برجام همین بس است که آقای روحانی نیز بر بی حاصل بودن آن تأکید کرد.

این فعال اقتصادی در ادامه با اشاره به شعارهای ناهماهنگ دولت در موضوع اقتصاد، اشاره کرد: دولت حتی در یک زمانی تأکید داشت که با موفقیت برجام مشکل آب کشور نیز حل می شود، اما حالا می بینم که آب، اقتصاد کشور را با خود برده و سیل  عظیم بی مدیریتی در کشور جاری شده است.

وی با بیان اینکه مدیران اقای روحانی حتی درس اقتصاد را نیز نخوانده‌اند، خاطرنشان کرد: چرا مدیرانی انتخاب می کنیم که به عنوان استاد دانشگاه، اقتصاد را نخوانده‌اند، آیا اینها می توانند دردی از کشور دوا کنند؟

وی خاطرنشان کرد: در دولت دوم حسن روحانی برخی از مدیرانی انتخاب شدند که دیگر توان مدیریتی در آنها دیده نمی شود به طوری که آقایان حتی توان تغییر در مدیران رده پایینی خود را ندارند و این یک درد برای بخش مدیریت کشور است و با این حال معلوم می شود دولت هیچ برنامه جدید و مستحکمی ندارد.

عصمتی عنوان کرد: آقای روحانی و دیگران باید بدانند که دولتمداری به چه بهايي باید باشد، زمانی  که هیچ برنامه ای برای تحول در کشور وجود ندارد باید چه گفت؟

وی با اشاره به انتخاب یک وزیر جوان در کابینه دولت، اظهار کرد: وقتی قرار است تا چندماه آینده سازمان زير ساخت مخابرات از دولت گرفته شود و به بخش خصولتی منتقل شود پس انتخاب وزیر جوان ارتباطات أساساً وزير سمبليك مي باشد آیا در چنین شرایطی وزیر جوان و تازه کار چه توانی برای کار دارد؟ در جايی كه أساسا بايد از تعداد وزيران كار امد جوان و پر انرژي براي تحرك اين ماشين زنگ زده اقتصاد استفاده مي‌شد.
انتهای پیام/
کد مطلب : ۱۳۶۱۹۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.