۰

علی‌حسینی: رکوردشکنی تالاخادزه تاثیری روی ما ندارد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۴
به گزارش عصر تعادل، سعید علی حسینی، در حاشیه تمرین تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری در باره رکوردهای اخیری که وزنه‌بردار گرجستان ثبت کرده است و چقدر رکوردکشنی او بر روی دو وزنه‌بردار فوق سنگین ایران تاثیر روانی داشته است، بیان‌ کرد: بهداد 10 سال است که در مسابقات شرکت می‌کند و این حرکات تاثیری بر روی او ندارد. من هم درست است که در مسابقات حضور نداشتم، اما با تجربه شده ام و این طور نیست که رکوردشکنی‌های او بخواهد بر روی ما تاثیر گذاشته باشد. شرایط مسابقه جهانی خیلی فرق دارد و امیدوارم که در روز مسابقه برای تمام وزنه‌برداران ملی‌پوش خوب باشد و بتوانیم نتیجه‌ خیلی خوبی در این مسابقات کسب کنیم.  

علی حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا او و سلیمی به رکورد 220 کیلوگرم رسیده اند یا خیر؟ خاطر نشان کرد: سلیمی قبل از  المپیک در تمرینات رکورد 220 کیلوگرم را زده است و شرایط مسابقه فرق می‌کند. باید ببینیم که با چه وزنه‌هایی مسابقه شروع می‌شود و این جا بحث تاکتیکی مربیان مطرح است. زمانی که رضازاده وزنه می زد، او در تمرینات 215 کیلوگرم را بالای سر می‌برد، اما مسابقه اش را با 200 کیلوگرم شروع می‌کرد و رقبا هم با 200 کیلوگرم کارشان را آغاز می‌کردند. از این رو باید در مسابقه مشخص شود که رقابت با چه وزنه هایی آغاز خواهد شد، اگر بالا برود ما هم می‌توانیم به آن رکوردها برسیم.  

وزنه‌بردار فوق سنگین ایران در مورد این که استراتژی برای فریب دادن تالاخادزه دارند یا خیر، تصریح کرد: زیاد به این مساله اعتقادی ندارم، چرا که وزنه‌بردار گرجستان با کیفیت است و این طور نیست که تحت تاثیر قرار بگیرد. او من و بهداد را دو رقیب جداگانه می بیند.

علی حسینی در مورد این که از لحاظ روانی بر روی خود کار کرده است تا تحت تاثیر جو مسابقات جهانی قرار نگیرد، خاطر نشان کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ام و به رکوردهای خوبی رسیده ام و از این لحاظ استرسی ندارم و فقط در روز مسابقه تمام تلاشم را خواهم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که از الان به المپیک توکیو هم فکر می‌کند یا خیر؟ تاکید کرد : 100 درصد. مسابقات جهانی 2017 می‌تواند سکوی پرتابی باشد برای من که در  المپیک به خوش رنگ‌ترین مدال برسم.
کد مطلب : ۱۳۶۲۵۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.