۰

پورموسوی: با موضوع سحر و جادو قاطع برخورد کنند

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱
به گزارش عصرتعادل، سید سیروس پورموسوی در مورد زلزله کرمانشاه، گفت:  جا دارد به مردم ایران تسلیت بگویم. واقعا از درگذشت هموطنانمان ناراحت شدیم. اتفاق تلخی بود. امیدوارم دیگر شاهد اتفاقات تلخ برای مردم ایران و جهان نباشیم و این اتفاقات برای کسانی رخ دهد که دشمن انسانیت هستند و برای مردم بد می‌خواهند. در جامعه همه با هم همدل شدند و واقعا این اتفاق باعث ناراحتی همه مردم شده است.

وی در مورد اینکه آیا باشگاه فولاد قصد دارد کمکی انجام دهد،‌عنوان کرد:  امروز تعطیل هستیم. بخش فرهنگی باشگاه اقدامات لازم را انجام می‌دهد و از اعضای تیم هم هرکسی به نوبه و در حد توان خود هر کمکی از دستش بر بیاید انجام می‌دهد.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد تعطیلات لیگ برتر،‌اظهار داشت: چند روز تمرینات تیم ما تعطیل بود و بعد از آن کارمان را آغاز کردیم. سفری به دزفول داشتیم و دو بازی دوستانه انجام دادیم.  این مسابقات برای بزرگداشت مدافعان حرم بود. نتیجه این دو مسابقه مهم نبود و فقط برایمان حضور در این مراسم و بزرگذاشت مهم بود. در این مدت تمرین کردیم و از فردا بیشتر روی نقاط قوت و ضعف حریفمان در هفته دوازدهم کار می‌کنیم.

پورموسوی مورد مصدومیت حامد لک و عبدالله کرمی، عنوان کرد:‌ لک تمرینات خود را دنبال میکند. مهمترین مسئله سلامتی بازیکن است. فکر می‌کنم او هنوز شرایط بازی را پیدا نکرده است. البته نظر اصلی را باید مربی گلرها بدهد اما فکر می‌کنم او این هفته استراحت کند چرا که سلامتی لک برایمان مهم است. کرمی هم نرم دوی را آغاز کرده اما مصدومیت او بسیار سخت و از ناحیه عضلات شکم است. باید دید شرایط این بازیکن چطور می‌شود. عبدالله ناصری را  هم به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار نداریم.

وی در مورد اینکه بار دیگر بحث حضور حسن بیت سعید از در فولاد مطرح شده و آیا با این بازیکن صحبتی کرده‌اند، اظهار داشت: خیر هیچ صحبتی نکردیم. در این مورد اقدامی نکردیم و حرفی هم نزدیم. 4 هفته تا پایان نیم فصل باقی مانده باید بازیکنان را محک بزنیم تا ببینم در کدام پس‌ها نیاز به جذب بازیکن داریم. بعد از چهار هفته مشخص می‌شود در کدام مناطق نیاز به جذب بازیکن داریم. فعلا تصمیمی نگرفتیم و فقط دو جای خالی داریم.

پورموسوی در مورد اینکه آیا چک 3 میلیاردی که بابت طلب کل اعضای این تیم در فصل قبل از استقلال خوزستان بوده را برگشت زده‌اند، گفت: متاسفانه چندین جلسه با عبدالنبی شولی برگزار کردیم و حتی بازیکنان 50 درصد طلب خود را حاضر شدند ببخشند اما خبری نشد. از شهریور تا آبان هیچ اتفاقی رخ نداد و پولی به باشگاه نیامد که بخواهند به ما بدهند. در نهایت  بازیکنان تصیمیم گرفتند از طریق مراجع قانونی اقدام کنند تا این مشکل حل شود.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد بحث جادوگری در فوتبال ایران، گفت: این صحبت‌ها فقط باعث متشنج شدن فضا فوتبال می‌شود. افرادی که دیروز در برنامه نود اعلام کردند  با این موضوع برخورد می‌کنند ای کاش این کار را انجام دهند تا این حواشی خاتمه پیدا کند.  متاسفانه  هر اتفاق بدی رخ می‌دهد پای فوتبال و فوتبالی در میان است. این باعث شده نگاه‌ها منفی شود. جایی که حرف پول می‌شود،‌ می‌گویند فوتبال بیشترین پول را می‌گیرد. مشکلی ایجاد می‌شود بحث فوتبال مطرح می‌شود. الان هم بحث سحر و جادو داغ شده باز می‌گویند فوتبالی‌ها این کار را می‌کنند.  امیدوارم اگر این مسئله وجود دارد مسئولان برخورد شدید، به موقع و سریعی داشته باشند تا این حواشی جمع شود. در سال منتهی به جام جهانی هستیم و این مسائل برای فوتبال ایران زیبنده نیست. متاسفانه فوتبال سیبل تمام اتفاقات بد شده است.

وی در پایان، گفت:‌ امیدوارم روز 29 آبان هواداران به ورزشگاه بیایند و از تیم حمایت کنند. می‌دانم مسیر ورزشگاه طولانی و بسیار بد است اما امیدوارم هواداران برای حمایت از ما به ورزشگاه بیایند.
کد مطلب : ۱۳۶۲۶۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.