۰

تامین امنیت محموله ارسالی به مناطق زلزله زده

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۳۴
به گزارش عصر تعادل، سردار اسکندر مومنی با بیان اینکه از ابتدای حادثه دلخراش زلزله کرمانشاه نیروی انتظامی استان در منطقه حضور دارد، گفت: در همان روز اول نیروی انتظامی از استان‌های همجوار و مرکز به منطقه اعزام شد و قرارگاهی در منطقه سرپل ذهاب احداث شد و یگان‌های مختلف نیروی انتظامی از جمله یگان ویژه، پلیس آگاهی، پلیس امنیت ، پلیس امنیت و ... در این قرارگاه حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی دو وظیفه مهم در این منطقه برعهده دارد، گفت: تامین امنیت مناطق مسکونی، کسب و کار، پارک‌ها، تامین امنیت معابر در حوزه ترافیکی و ... به خوبی حاصل شد. همچنین تامین امنیت برای محموله‌های ارسالی مساله‌ای بود که با سازمان‌دهی نیروها در حال حاضر هر جایی که لازم باشد می‌توانیم امنیت محموله‌ها و بارها را تامین کنیم.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه طرح توزیع اقلام کمی با مشکل روبرو شده بود، تصریح کرد: باید این سازمان‌دهی‌ها قبل از بحران انجام می‌شد و اماکنی برای توزیع اقلام در مواقع بحران در نظر گرفته می‌شد اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و توزیع در کنار خیابان صورت می‌گرفت.

سردار مومنی خاطرنشان کرد: هر چند در روز گذشته و صبح امروز تعداد برخی از افراد تخلفاتی را مرتکب شدند اما با تمهیداتی که اندیشیده شد این مشکلات برطرف شد و با تامین نیروی لازم امنیت محموله‌ها قطعا برقرار خواهد شد.

وی درباره وضعیت ترافیکی در منطقه نیز گفت: ترافیک در برخی ساعات پرحجم اما روان است همچنین از نظر امنیتی نیز نیروی پلیس به صورت گسترده حضور دارد.
کد مطلب : ۱۳۶۲۹۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.