۰

مردم تهران به‌هیچ‌وجه نگران زلزله نباشند!

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۵
به گزارش عصرتعادل،زلزله هفت ریشتری کرمانشاه، مردم ایران را داغدار کرده است و دراین‌بین، تلخ‌تر از داغ مردم، سیاست‌بازی و دروغ‌گویی سیاست‌بازان برای سو استفاده از شرایط به نفع منافع حزبی و گروهی هستند.
در همین رابطه، صبح روز زلزله کرمانشاه، جهانگیری که عنوان معاون اولی روحانی را به دوش می‌کشد، اظهاراتی بر زبان جاری کرد که جای بسی تأمل است.
جهانگیری با ابراز تأسف از این‌که بیشتر خانه‌های تخریب‌شده در زلزله شب گذشته در استان کرمانشاه متعلق به ساختمان‌های مسکن مهر بوده است از وزیر راه و شهرسازی خواست تا با دقت این موضوع که چرا خانه‌های نوساز تا این حد آسیب‌پذیر بوده‌اند را بررسی کند.
این اظهارنظر عجیب جهانگیری آن‌هم صبح اولین روز حادثه که هنوز میزان حجم تخریب‌ها و آمار مجروحین و قربانی‌ها مشخص نیست، جای بسی شگفتی است.
البته بعدازاین ادعای معاون اول، مدیر مسکن و ساختمان اداره راه و شهرسازی کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره تعداد کشته‌ها و مصدومین در مسکن مهر استان کرمانشاه پس از زلزله بیش از 7 ریشتری اخیر گفت:  تاکنون تعداد فوتی‌ها در واحدهای مسکن مهر 2 نفر اعلام شده است.
عبدالرضا غفوری با بیان اینکه بلافاصله پس از وقوع زلزله تمام واحدهای مسکن مهر تخلیه شدند، اظهار داشت: خوشبختانه در این واحدها و مجتمع‌های مسکن مهر شاهد ریزش به این معنا که سقف بر روی ساختنمان آوار شود، نبودیم.
حال به نظر می‌رسد با توجه به اظهارات معاون اول مبنی بر گسترده بودن تخریب‌ها  در کرمانشاه به دلیل مسکن مهر و از سوی دیگر، به این دلیل که دولت حسن آقای روحانی عملاً طرح مسکن مهر را "طرح مزخرف" می‌داند و در شهر تهران، مسکن مهری توسط این دولت ساخته نشده و به مردم تحویل داده نشده است، لذا مردم تهران به‌هیچ‌وجه نگران زلزله نباشند زیرا هیچ مسکن مهری در تهران وجود ندارد و سطح تخریب در تهران، گسترده نخواهد بود.
کد مطلب : ۱۳۶۳۴۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.