۰
فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف:

سپاه، هرچه داشت به کرمانشاه آورد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۱
به گزارش عصر تعادل، سردار عظیمی در جلسه ستاد بحران شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: انصافا همه دستگاه ها با همه توان پای کار بودند. فرمانده نیروی زمینی سپاه، فرمانده کل سپاه، نیروهای ما در لشکر نبی اکرم (ص)، تیپ انصارالرسول و هر آنچکه در بضاعت سپاه بوده در خدمت مردم قرار گرفته است.

وی افزود: یک بخشی از این نابسامانی ها طبیعت این حادثه بزرگ و دردناک است. من در بطن حادثه بم حضور داشتم و شاهد بودم. آنچکه کار مارا سخت می کند به انحراف رفتن بخشی از کمک های ماست.

عظیمی گفت: روزی که قرار شد سپاه خدمت رسانی به روستاها را داشته باشد ما بلافاصله فرمانده محورها را مشخص کردیم، با بخشدارها تشکیل جلسه دادیم و با هماهنگی لازم وارد کار شدیم.

فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف غرب گفت: شب اول ۲۰۰۰ تخته چادر را با حساب و کتاب توزیع کردیم، همه قرارگاه های ما هم هرچه داشتند آوردند. الان هم مشخص است که کدام منطقه چند خانوار است و چند تخته چادر دارد.

وی افزود: باید با برنامه ریزی کار کرد. این که بیاییم و چادر ها را بریزیم و برویم نمی شود. باید با حساب کتاب کار کرد و سپاه هرچه داشته است را آورده است.

وی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی در توزیع اقلام گفت: امروز با عدد و رقم می توانیم نیازها را بگوییم و موجودی خود را اعلام کنیم. خواهش ما کار با برنامه ریزی و دقیق است.

این فرمانده ارشد نظامی گفت: ۱۰۰۰ تخته چادر دیگر نیز از آماد و پشتیبانی سپاه در مسیر است و به زودی خواهد رسید. مهمترین موضوع برای زلزله زدگان چادر است و مهمتر از آن نحوه توزیع آن است.

 
کد مطلب : ۱۳۶۳۵۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.