۰

محسن چاوشی برای برادران محمودی می‌خواند

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۸
به گزارش عصرتعادل،چاوشی ضمن تائید این خبر‏‏‏‏، ابراز امیدواری کرد با وجود تیمی حرفه‌ای تجربه‌ای موفق با عوامل این سریال داشته باشد که نتیجه آن مورد پسند و تائید مخاطبان باشد. چاوشی در حال حاضر مشغول آهنگسازی ترانه تیتراژ سریال سایه‌بان‏ با شعری از حسین صفاست و قرار است به‌زودی با پخش نماهنگی از این ترانه رونمایی شود.

داستان سریال سایه‌بان به تهیه‌کنندگی برادران محمودی و با تکیه بر زندگی قشر کارگر، روابط، بیم‌ و امیدهای آنها طراحی شده است. در خلاصه داستان آمده: ”سایه‌بان قصه زندگی امروز ما و شماست. دو رفیق که در منطقه‌ای کارگر نشین بزرگ شده‌اند، تا پای جان تلاش می‌کنند تا با امید چراغ خانه‌هایشان را روشن نگه دارند. ایستاده‌اند در برابر سرنوشت سرکش. عشق و ایمان، خون می‌شود در رگ‌هایشان تا از پا نیفتند و دل‌خوش بمانند به رحمت خدا و فرداهای بهتر. اما زخمی در راه است. زخمی که سنگ محکی‌ست برای رفاقت دیرینه‌شان.”

بازیگران : امین تارخ ، هستی مهدوی ،محمد رضا غفاری ،مجتبی پیرزاده ،محمد ولی زادگان ،رویا جاوید نیا ، افسانه کمالی ،حسام محمودی ،سینا مهراد ،افشین اخلاقی، زهرا بهروز منش علیرضا ثانی فر سجاد دیرمینا ،پیمان مقدمی علی غلامی با حضور پریوش نظریه ،رویا تیموریان ،بهزاد فراهانی و علی اوسیوند ، محمد عمرانی با هنرمندی کامران تفتی و آناهیتا افشار


کاری از برادران مـحمـودی
نویسنده: سعید دولتخانی / جمشید محمودی
طرح قصه جمشید محمودی نوید محمودی
مدیر تصویربرداری: امیر موسوی
مدیر صدابرداری: سعید بجنوردی
تدوین: نیما جعفری جوزانی
طراحی و ترکیب صدا : حسین قورچیان
دستیار اول و مدیر برنامه ریزی: شکیل مظفری
طراح چهره پردازی : محمد رضا قومی
طراح صحنه: امیرحسین باباییان
طراح لباس سیامک کاری نژاد
منشی صحنه: مرجان تاجیک
عکاس: فتاح ذی نوری
مدیر تولید: سامان شعشعه
مجری طرح شیما قنبری
مشاور تهیه کننده ارشاد محمودی
مدیر تدارکات: امیر جهانگیری
کد مطلب : ۱۳۶۴۰۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.