۰

نرخ بیکاری کهگیلویه و بویراحمد واقعی نیست

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۵
به گزارش عصرتعادل، عدل هاشمی پنجشنبه، 25 آبان ماه در نشست شورای اشتغال استان با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: باید بررسی شود که چرا با وجود این همه پاورپوینت های خوب، مصوبات و برنامه های اعلام شده، تعداد بیکاران استان اینچنین بالاست. 
وی بیان کرد: باید ببینیم که چه تعدادی از مصوبات گذشته محقق شده است و باید مصوبات مناسب و خروجی لازم را در راستای کاهش بیکاری داشته باشند. 
هاشمی پور نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمارهای مربوط به نرخ بیکاری استان دقیق نیست و باید درست و به روز شود . 
وی با بیان اینکه نرخ بیکاری در کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بیش از 20 درصد است، ادامه داد: مشخص است که آمار درست و واقعی از بیکاران در استان نداریم . 
نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بر ایجاد ساختار و الگوی مناسب برای کاهش نرخ بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید و اضافه کرد: استان در حوزه طرح کارورزی مناسب عمل نکرده است و باید تحقق ها و خروجی ها، بهتر از وضعیت فعلی باشد.
انتهای پیام
کد مطلب : ۱۳۶۴۱۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.