۰

آمریکا به شهروندانش درباره احتمال حملات تروریستی در اروپا هشدار داد

تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۲
به گزارش عصرتعادل، به نقل از خبرگزاری فرانسه، واشنگتن پیشتر هم درخصوص خطر حمله افراط‌گرایان در شهرهای اروپایی به شهروندان خود هشدار داده و در سال‌های اخیر، صراحتا به وجود چنین خطراتی در جشن‌ها تاکید کرده است.
در تازه‌ترین این هشدارها آمده است: سال گذشته حملاتی با تلفات گسترده در فروشگاهی به مناسبت کریسمس در برلین آلمان و همچنین در کلوب شبانه‌ای در استانبول ترکیه در شب سال نو رخ داد.
سال گذشته یک تروریست، کامیونی را به مردم در یک فروشگاه در برلین کوبید و موجب کشته شدن 12 تن شد. علاوه بر این، یک حمله‌ تروریستی در شب سال نو در استانبول نیز 39 کشته بر جای گذاشت.

وزارت امور خارجه آمریکا با اشاره به حملات اخیر در انگلیس، فنلاند، فرانسه، روسیه، اسپانیا و سوئد، درخصوص ادامه فعالیت‌های القاعده و داعش در اروپا هشدار داده است.

این وزارتخانه اعلام کرد: در حالی که دولت‌های محلی عملیات مبارزه با تروریسم را ادامه می‌دهند، ما همچنان نگران امکان بروز حملات تروریستی در آینده هستیم. شهروندان آمریکا باید همیشه نسبت به احتمال بروز حمله‌ای از جانب تروریست‌ها و افراطگرایان هشیار باشند.
انتهای پیام
کد مطلب : ۱۳۶۴۸۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.