۰
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم خبرداد:

توقیف محموله ۴۴۰ میلیونی احشام قاچاق در رباط کریم

تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۷
سرهنگ پاشاکی، فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی رباط نیوز، با اشاره به توقیف محموله فوق در شهرس رباط کریم، اظهار کرد: مأموران گشت یگان امداد، حین گشت زنی در محورهای اصلی شهر به یک دستگاه خودروی سنگین با دو سرنشین مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: مأموران در بازرسی انجام شده از قسمت بار خودرو موفق به کشف ۵۵ رأس گوسفند زنده خارجی شده و متهمان را دستگیر و جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی انتقال دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم تأکید کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود اعتراف و در ادامه اظهار داشتند که محموله قاچاق کشف شده را به صورت غیرقانونی در یکی از استان های غربی کشور بارگیری و قصد انتقال آن را به استان البرز داشته که با هوشیاری پلیس موفق به این کار نشدند.
سرهنگ پاشاکی در پایان تصریح کرد: ارزش ریالی احشام قاچاق کشف شده توسط کارشناسان ۴۴۰ میلیون ریال برآورد و قاچاقچیان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
کد مطلب : ۱۳۶۵۰۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.