۰

بازسازی 9 روستای کرمانشاه توسط سپاه لرستان

تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۲
به گزارش عصر تعادل،سردار مرتضی کشکولی در جلسه ستاد بحران لرستان در سخنانی با اشاره به کمک های سپاه لرستان به مناطق زلزله زده کرمانشاه اظهار داشت: ۱۲ دستگاه مهندسی، دو لودر، دو تریلر، چهار تانکر آبرسانی، یک کمپرسی و دو جرثقیل سپاه لرستان به مدت یک هفته بوده که در این مناطق در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اعزام پنج آمبولانس به همراه کادر پزشکی به این مناطق بیان داشت: همچنین سه تیم تخصصی پزشکی و چهار تیم تخصصی پزشکی نیز به این مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام کرده ایم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه ۲۷ دستگاه شامل کمک های غیر نقدی از سوی سپاه لرستان به کرمانشاه ارسال شده است گفت: یک تن برنج، ارسال چهار هزار و ۳۸۴ پتو، ۴۸ چادر، موکت، لوازم بهداشتی، لباس و ... از دیگر اقدامات سپاه لرستان برای امداد رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه بوده است.

سردار کشکولی از اعزام هفت دستگاه کامیون دیگر حامل کمک های نقدی سپاه لرستان به کرمانشاه بیان داشت: همچنین مسئولیت بازسازی و ارائه خدمات به ۹ روستای دهستان «جگیران» کرمانشاه به سپاه لرستان محول شده است.

وی گفت: این تعداد روستا دارای ۷۲۴ نفر جمعیت و و ۱۷۱ خانوار است که از سوی سپاه لرستان با برپایی قرارگاه بازسازی خواهد شد.
کد مطلب : ۱۳۶۵۲۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.