۰

رودکی: ملایی لیاقت کسب مدال طلا را داشت

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۶
به گزارش عصر تعادل،رضا رودکی، مدیر سازمان تیم‌های ملی جودو  در خصوص عملکرد ملی‌پوشان جودو در آخرین مرحله مسابقات گرندپری در سال 2017 اظهار داشت: طبق تقویم و برنامه‌ای که تا بازی‌های آسیایی اندونزی برنامه‌ریزی کردیم در 9 تورنمنت، دو اردوی مشترک برون مرزی و 16 اردوی داخلی در این فاصله 9 ماه شرکت خواهیم کرد و مسابقات جودو گرندپری هلند اولین تورنمنتی بود که باید شرکت می‌کردیم.
 
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شرایط سرمایه‌گذاری در ورزش جودو ما با کشورهای فرانسه، آلمان، روسیه و ژاپن قابل مقایسه نیست و این کشورها  بعد از فوتبال روی جودو سرمایه‌گذاری کلانی انجام می‌دهند و ما باید در مقایسه با آنها با همین نفراتمان در مسابقات شرکت کنیم. این کشورها 4 یا 5 تیم آماده دارند که در مسابقات مختلف شرکت می‌کنند.
 
مدیر سازمان تیم‌های ملی جودو ادامه داد: طبق برنامه با نفرات موجودمان در مسابقات هلند شرکت کردیم و طبیعی است هر ورزشکاری در سال دو بار می‌تواند به اوج برسد اما ما به دلیل اینکه باید بچه‌ها را در رنکینگ داشته باشیم و امتیاز خوبی برای هر وزنمان در بازی‌های آسیایی جاکارتا کسب کنیم تا با قرعه خوبی روبه‌رو شویم باید در این تورنمنت‌ها شرکت کنیم. 
 
رودکی در خصوص رضایت خود از عملکرد بازیکنان تیم ملی عنوان کرد: نسبت به اهداف و برنامه‌های خود از نتایج راضی هستم اما از عملکرد و پیشرفت بچه‌ها به خاطر توقعات بالایم راضی نیستم. نسبت به سرمایه‌گذاری و وقتی که می‌گذاریم و کارهای شبانه‌روزی در این 9 ماه که انجام دادیم انتظار دارم بیشتر نتیجه بگیریم. واقعا از عملکرد دو سه نفر از بچه‌ها اصلا راضی نیستم.
 
 وی در خصوص عملکرد سعید ملایی و کسب مدال مجدد برنز او گفت: اسم مدال مجدد برنز سعید ملایی را تقدیر می‌گذارم چراکه سعید در این مسابقات با آسیب دیدگی جزیی که داشت شرکت کرد و نفر اول رنکینگ جهانی را برای سومین بار در کشورش با ضربه فنی شکست داد که خیلی ارزشمند بود. حریف گرجستانی خود که در مسابقات ابوظبی مغلوب او شده بود را این جا شکست داد اما برحسب اتفاق روی یک تکنیک مقابل یک جوان بلژیکی گیر کرد و شکست خورد. این مسئله از جذابیت‌های جودو است اما سعید ملایی لیاقت کسب مدال طلا را داشت . 
 
مدیر سازمان تیم‌های ملی در خصوص بازگشت محجوب به جودو با کسب مدال برنز اظهار داشت: محجوب حدود یک ماه است که به اردوها بازگشته و فقط 20 روز تمرین خوب داشت اما قطعا، قطعا و قطعا جواد پتانسیل خوبی دارد و در این وزن جدید بهتر از این‌ها می‌تواند کار کند. 
 
رودکی با تاکید بر دادن زمان به محجوب عنوان کرد: باید در این وزن جدید به محجوب زمان بدهیم و بار روانی را مانند کاری که ما در اینجا انجام دادیم از روی دوش او کم کنیم تا بتواند با خیال راحت در وزن جدیدش جا بیفتد و تا بازی‌های آسیایی امتیازات خوبی را جمع کند. 
 
وی در پایان با نارضایتی از عملکرد سه جودوکار تیم ملی، خاطر نشان کرد: به صورت نسبی از نتایج راضی هستم اما 3 نفر از بچه‌ها نسبت به توقعات ما ضعیف کار کردند. یکی از شانس‌های مدال‌ ما بریمانلو در این مسابقات بود که روی مدال او حساب ویژه‌ای باز کرده بودیم اما متاسفانه به او ویزا ندادند. امیدوارم به همین روال ادامه بدهیم و ایمان دارم راهمان درست است و این جوانمان می‌توانند در صورت خواستن نتیجه بگیرند. فدراسیون جودو در برنامه‌های ما تا حدود 90 درصد کمک کرده است تا ما طبق برنامه تیم ملی جلو برویم و امیدوارم روز به روز شرایط بهتری کسب کنیم. 
کد مطلب : ۱۳۶۵۸۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.