۰

عباسی: بحث جادوگری سوءتفاهم بود

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۶
به گزارش عصر تعادل، علی عباسی بعد از تساوی بدون گل سیاه‌جامگان مشهد مقابل استقلال تهران گفت: بازی سختی بود از این جهت که در تیم ما تغییراتی ایجاد شده و دیدید که چقدر بازیکنان جوان ما تحت فشار بودند. با توجه به اینکه در هفته‌های گذشته نتوانسته بودیم خوب نتیجه بگیریم اما در این بازی بچه‌ها همت کردند و عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند، مخصوصا عملکرد دروازه‌بان ما که من فکر می‌کنم امروز یک گلر خوب (محمد رضا کرمی) به فوتبال ایران معرفی شد. مطمئن باشید اگر همین روند را ادامه دهیم در پایان رتبه سیاه‌جامگان تک رقمی خواهد بود.

وی در خصوص پلمب امروز دفتر باشگاه سیاه‌جامگان گفت: مردم اتفاقات را می‌دانند و فکر می‌کنم که همه چیز واضح بود. دفتر ما را امروز پلمب کردند و خدا را شکر که دوباره باز شد و ما توانستیم این بازی را برگزار کنیم.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در واکنش به محرومیتش از سوی کمیته اخلاق به دلیل متهم بودن به استفاده از جادوگر در تیم تصریح کرد: کمیته اخلاق یک جلسه من را خواست و من به آنجا رفتم و فکر می‌کنم که این موضوع برطرف می‌شود و سوءتفاهم بوده، ما بابت رای کمیته اخلاق به کمیته استیناف اعتراض کرده‌ایم.

عباسی در خصوص شرایط سیاه‌جامگان اظهار داشت: دیدید که در بازی امروز دست مرزبان در بازی بسته بود اما مطمئن باشید در ادامه روند تیم بهتر خواهد شد.
کد مطلب : ۱۳۶۶۱۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.