۰

درخواست نماینده ولی فقیه در سپاه قدس از مردم ۶ کشور منطقه

تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۳
به گزارش عصر تعادل،حجت الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با صدور پیامی نابودی داعش را تبریک گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
با یاری پروردگار بزرگ و عزیز، یک بار دیگر تاج عزت و فتح بر تارک ملت ایران عزیز ایران نهاده شد و گردنبند افتخار بر گردن مجاهدان سترگ میدان نبرد با تروریست‌های داعش آویخته گردید و مدال سربلندی ولایتمداری جهان اسلام، عامل شکست جدید مستکبرین زشت سیرت شد.
در این عرصه نیز خداوند کریم و مهربان به وعده خود جامه عمل پوشاند و پایان حکومت داعش با دست توانای مجاهدان ایرانی و لبنانی و عراقی و سوری و پاکستانی و افغانستانی رقم خورد.
این پیروزی بزرگ، آغاز شمارش معکوس برای نابودی سردمداران حکومت‌های جور و ظلمی است که با گستاخی و پررویی در چند سال اخیر از داعش حمایت کردند و از کشته شدن مسلمانان ابا ننمودند. به یقین وعده" ان الباطل کان زهوقاً" نیز محقق خواهد شد و جشنِ جهانِ بدون استکبار، در امتداد جشن فتح بر داعش شکل خواهد پذیرفت.
گستره پیروزی امروز بر تروریست‌ها به حدی است که فهم دوست و دشمن از ادراک آن کوتاه است؛ و زبان از شمارش نعمت‌های این فتح ناتوان است.
به پاس این نعمت بزرگ سر بر آستان ربوبی می‌ساییم و می‌گوییم:" وَ لَکَ الْحَمْدُ عَلی‏ حُسْنِ بَلائِکَ وَ سُبُوغِ نَعْمآئِکَ، حَمْداً یُوافِقُ رِضاکَ، وَ یَمْتَرِی الْعَظیمَ مِنْ بِرِّکَ وَ نَداکَ  "- بر خوبی امتحانت و بر بسیاری نعمت‌هایت، تو را سپاس می‌گوییم؛ سپاسی که خشنودی و رضایت تو را فراهم کند وبه اندازه احسان بزرگ تو باشد.
اینجانب این غلبه سپاه حق بر لشکر باطل را به تمامی مجاهدان میدان نبرد و مدافعان عزیز حرم، خصوصاً به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برادر عزیزم سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی و بالاخص به فرماندهی معظم کل قوا و رهبر حکیم انقلاب اسلامی؛ حضرت امام خامنه‌ای عزیز- روحی له الفداء- تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از ملت عزیز ایران، لبنان، عراق، سوریه، افغانستان و پاکستان و تمامی مجاهدان مدافع حرم و همه مسلمانان جهان می‌خواهم در روز چهارشنبه اول آذر 1396 با تلاوت مناجات شکر گزاران، شکر این نعمت بزرگ را به جا آورند و از حضرت باری تعالی به پاس این لطف خاص، تقدیر  وتشکر نمایند.
از خداوند مهربان خواهانم به همه ما قدرت درک این فتح را عنایت کند و توفیق حفظ این عزت بزرگ را که با مجاهدت و ایثار جانِ شهدای مدافع حرم به دست آمد، را مرحمت نماید.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
علی شیرازی
نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
کد مطلب : ۱۳۶۶۶۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.