۰

دستگیری قاتل 3 ماه پس از وقوع جرم در دلگان

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۳
به گزارش عصر تعادل، ‌سرهنگ"غلامعلی قنبری" در تشریح جزئیات این خبر گفت: با تلاش ماموران اداره جنایی پلیس آگاهی این فرماندهی، قاتل فراری که از سه ماه پیش به اتهام قتل مردی میانسال تحت تعقیب بود، دستگیر شد.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در اواسط مرداد ماه سال جاری در پی وقوع یک فقره قتل و احتراق منزل شخصی مقتول، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره جنایی پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: کاراگاهان پلیس پس از دو ماه تلاش شبانه روزی و کار اطلاعاتی در نهایت محل اختفای متهم در یکی از روستاهای تابعه شهرستان را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه با هماهنگی قضائی متهم را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی دلگان در پایان با اشاره به اعتراف متهم به قتل به دلایل شخصی و ضمن تقدیر از همراهی خوب مردم در دستگیری این متهم، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط اجازه نخواهد داد مجرمان و افراد سودجو و فرصت طلب به اهداف پلید خود دست یابند.
کد مطلب : ۱۳۶۷۳۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.