۰

اسماعیلی: تمام شدن دوران بزن دررویی را در عمل ثابت می‌کنیم

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۶
به گزارش عصر تعادل، امیر فرزاد اسماعیلی ظهر امروز (چهارشنبه) در همایش یادواره شهدای مدافع حرم در محل مصلی تهران اظهار کرد: از طرف نیروی هوا و فضا به شما قول شرف می‌دهم که آنچه مقام معظم رهبری فرمودند که دوران بزن و در رو تمام شده در عمل ثابت خواهد شد و نشان می‌دهیم این کشور صاحب دارد. از سه هزار و 700 نقطه پدافند هوایی این کشور قتلگاه دشمنان خواهد بود.
وی ادامه داد: کسانی که فکر می کنند می توانند به این کشور چشم داشته باشند، بدانند پا گذاشتن از طریق دریا، هوا و زمین به این کشور مساوی با مرگ قطعی آنها خواهد بود. پدافند هوایی خط مقدم دفاع از حیثیت، موجودیت و آبروی کل کشور است و ما در کنار ارتش، سپاه، بسیج و ناجا به ملت غیور عرض می کنیم که وظیفه حراست از دستاوردهای کشور را به خوبی انجام خواهیم داد.
اسماعیلی با اشاره به شهدای مدافع حرم یادآور شد: بسیاری از این شهدا زمان انقلاب یا کودک بودند یا نبوده‌اند و حتی امام را ندیده‌اند اما ثابت کرده‌اند که در جمهوری اسلامی هر لحظه هیهات من‌الذله وجود دارد. ریشه ما ریشه خون شهدای ما است و شهدا برای یک قشر خاص نیستند. شهدا ثابت کردند که کربلایی بودن محدود به زمان و مکان نیست.
فرمانده قرارگاه پدافند خاتم الانبیا در پایان گفت: متاسفانه زلزله‌ای در کشور به وقوع پیوست که از آن تاسف خوردیم وهموطنان در سوگ و ماتم نشستند اما این غم با شهد حضور مقام معظم رهبری در آنجا شیرین شد. ما این فرموده رهبری را که دوران بزن و در رو تمام شده را ثابت کردیم و می‌کنیم و این پیروزی اخیر مقاومت هم از شهد شهادت شهدا است.
کد مطلب : ۱۳۶۷۶۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.