۰

نبود سرپناه، آب و غذا و سردی هوا عمده ترین مشکلات مردم مناطق زلزله زده است /تلاش بی وقفه سپاه و ارتش برای کمک به زلزله زدگان

تاریخ انتشار
جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵
نبود سرپناه، آب و غذا و سردی هوا عمده ترین مشکلات مردم مناطق زلزله زده است /تلاش بی وقفه سپاه و ارتش برای کمک به زلزله زدگان
به گزارش عصر تعادل،فرهاد تجری، نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به مناطق زلزله استان کرمانشاه تصریح کرد: تمامی قوای کشور اهم از لشکری و کشوری بسیج شده اند تا هر چه زودتر وضعیت مردم زلزله زده استان کرمانشاه و شهرستان های اطراف آن را بهبود بخشند.
 
وی بر همین اساس اضافه کرد: امداد رسانی و آوار برداری هنوز ادامه دارد اما همتی بیشتری باید از سوی مسئولین برای این امر گماشته شود ، این شب ها مردم شهرستان های استان کرمانشاه شب را در هوای سرد و بدون سرپناه به صیح می رسانند که این وضعیت بسیار دردناک است و سعی داریم هرچه زودتر اسکان موقت برای مردم این شهرستان ها فراهم کنیم.
 
نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس با اشاره به اقلام مورد نیاز مردم اظهارداشت: اقلامی از قبیل کنسرو جات، آب معدنی ، پتو ، وسایل گرمایشی و بهداشتی امروز نیاز شدید مردم استان کرمانشاه است  ، تا کنون هم کمک ها و امداد های مردم عزیز کشور برای زلزله زدگان ادامه داشته ولی نیاز ها بیش از حد انتظار است و امید داریم مسئولان و مردم توجه ویژه تری نسبت به این موضوع داشته باشند.
 
تجری با اشاره به زیر ساخت های تخریب شده در این شهرها تصریح کرد: زیر ساخت هایی از قبیل آب و برق برخی از مناطق در همان روز های ابتدایی زلزله تخریب شد اما در طول این یک هفته اقدام به بازسازی آنها شده و آب و برق برخی از این مناطق زلزله زده وصل شده اما لازم است کار سرعت بیشتری به خود بگیرد تا زیر ساخت های سایر مناطق نیز مرتفع شود.
 
وی در ادامه با اشاره به حضور گسترده نیروهای لشکری کشور برای بازسازی مناطق زلزله زده گفت: از آنجایی که در جلسه ستاد بحران شهر به ارتش و روستاها به سپاه واگذار شده است خوشبختانه از زمان حضور این نیروها کار با قوت بیشتری در حال پیشرفت است و سپاه در حال حاضر اسکان موقت را در دستور کار خود قرار داده است و بعد از آن شروع به بازسازی خواهد کرد.
 
کد مطلب : ۱۳۶۸۵۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.