۰

حمایت بیش از ۸۰۰ نفر از تیم ملی فوتسال بانوان/ حضور مهتاب کرامتی و خواهران منصوریان

تاریخ انتشار
جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۴
به گزارش عصر تعادل، دومین دیدار تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان امروز (جمعه) مقابل تیم‌ ‌ملی فوتسال ایتالیا در حالی آغاز شد که نسبت به روز گذشته با استقبال بیشتری از سوی بانوان همراه بود.
عوامل برگزاری بازی بخشی از صندلی ها را برای استقرار بانوان قرار داده‌اند که تمامی صندلی ها مملو از جمعیت بود. همچنین همانند روز گذشته اجازه عکسبرداری و فیلمبرداری از این مسابقات داده نشد.
طیبه سیاووشی نماینده مجلس تهران، الهه عرب عامری نایب رئیس پیشین و لیلا صوفی زاده نایب رئیس فعلی بانوان فدراسیون فوتبال از جمله میهمانان حاضر در سالن هستند.
همچنین چهره های مطرحی از جمله مهتاب کرامتی و خواهران منصوریان ملی‌پوشان ووشو در سالن حضور دارند و تیم‌ ‌ملی را یکصدا و در کنار هم تشویق می‌کنند.
الهه منصوریان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حضور خود  در سالن، گفت‌: اصرار ما بر این است که تا درب ورزشگاه‌ها به روی بانوان باز شود و ما باید ابتدا با حضور در سالن‌های ورزشی برای حمایت از تیم‌ ‌ملی بانوان این کار را آغاز کنیم. تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان ما دست کمی از تیم‌ ‌ملی فوتسال مردان ندارد. فرشته کریمی جزو کسانی است که من همیشه دوست دارم او را از نزدیک ببینم و امروز این فرصت برایمان پیش آمده است تا در سالن حضور داشته باشم و از نزدیک بازی‌های او را تماشا کنم. حضور بانوان تماشاگر در سالن باعث می‌شود که ورزش بانوان رونق بیشتری بگیرد و ای کاش این بازی پخش زنده بود. چرا تبلیغات تلویزیونی باید برای مردان وجود داشته باشد اما هیچ تبلیغی برای ورزش زنان نمی‌شود. اگر برای بازی امروز تبلیغات رسانه‌ای فراوانی می‌شد استادیوم آزادی نیز مملو از جمعیت می‌شد.
مهتاب کرامتی نیز در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حضور خود در سالن برای حمایت از تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان ایران ، بیان‌ کرد: ملی پوشان فوتسال ایران دیروز در بازی نخست خود به پیروزی رسیدند و باعث افتخار همه ایران شدند. من دلم می خواست که در هر دو بازی حضور داشته باشم، اما متاسفانه این امکان پیش نیامد و امروز به همراه تمام عوامل فیلم صفر تا سکو در سالن حاضر شدیم تا از نزدیک بازی تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان را تماشا کنیم و در کنار تماشاگران تیم‌ ‌ملی کشورمان را تشویق کرده و برای آنها هورا بکشیم. متاسفانه تمام صندلی‌ها پر نیست و کمی این موضوع آزار دهنده است. به‌ هر حال ما افتخار می‌کنیم که با حضور در سالن تیم‌ ‌ملی فوتسال را یک صدا تشویق می‌کنیم. باید محدودیت‌ها کمتر شود و تبلیغات رسانه‌ای گسترده‌تری برای تیم‌ ‌ملی بانوان صورت بگیرد و این اجازه داده شود تا تعداد تماشاگران بیشتری در سالن حاضر شوند. من مطمئن هستم که علاقه مندان بسیاری به دلیل اطلاع رسانی کم این بازی را از دست داده‌اند. آرزوی من موفقیت برای همه زنان ورزشکار کشورم و به خصوص موفقیت تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران در مقابل تیم‌ ‌ملی فوتسال ایتالیا است.
کد مطلب : ۱۳۶۸۹۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.