۰

مرزبان: قصد جدایی نداشتم

تاریخ انتشار
شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۱۶
به گزارش عصر تعادل، علیرضا مرزبان، سرمربی مشکی پوشان در واکنش به اتفاقات یکی دو روز گذشته که شایعاتی را در مورد جدایی او از این تیم ایجاد کرده بود، گفت: تمام هدف ما این است که بتوانیم شرایط خوبی را در مشکی‌پوشان ایجاد کنیم. خوشبختانه در جلسه‌ای که با مسئولان باشگاه داشتیم احساس خوبی وجود داشت و همه تلاش می‌کنند تا وضعیت این باشگاه مناسب شود. در واقع باید بگویم که باشگاه مشکی‌پوشان باید به یک تشکیلات منظم برسد تا بتوانیم شاهد رشد این تیم در لیگ برتر باشیم.
 
وی در ادامه افزود: ما درباره همه مسائل صحبت کردیم و اینکه چگونه می‌توانیم مشکی‌پوشان را سربلند کنیم. به‌هرحال این تیم در مشهد هواداران زیادی دارد و ما باید مشکی‌پوشان را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم. مهم این است که باشگاه بتواند از هر لحاظ تشکیلات و ساختار منظم داشته باشد.
 
سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان مشهد در مورد شایعه جدایی‌اش از این تیم نیز به خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: این موضوع صحت ندارد و من نمی‌خواستم تیم را ترک کنم.
 
مرزبان در مورد تقابل تیمش با سایپا در هفته سیزدهم لیگ برتر هم گفت: ما تلاش می‌کنیم در این بازی به پیروزی برسیم، هرچند که می‌دانیم تمامی مسابقات در لیگ برتر سخت است. امیدوارم به هدفی که داریم دست پیدا کنیم.
کد مطلب : ۱۳۶۹۲۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.