۰

کاوه رضایی، فوق ستاره در بردهای شارلوآ

تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۳۵
به گزارش عصر تعادل،در چارچوب مسابقه هفته شانزدهم ژوپیر لیگ بلژیک تیم‌های واسلند بورن و شارلوآ از ساعت ۲۳ شنبه شب مقابل هم قرار گرفتند که کاوه رضایی برای چهاردهمین بازی متوالی در خط حمله شارلوآ حاضر بود.
 
نیمه اول این مسابقه بدون گل به اتمام رسید اما در دقیقه ۶۴ ارسال کوتاه گائتان هندریکس از جناح راست محوطه جریمه به تیرک دوم را کاوه رضایی با ضربه سر مجددا به همین بازیکن بازگرداند تا او نخستین گل بازی را روی پاس مهاجم ایرانی برای شارلوآ ثبت کند.
 
3 امتیاز شارلوا با پاس گل و گلزنی رضایی
 
 
کاوه رضایی که دو هفته قبل یک پاس گل داد و در دیدار گذشته مقابل مچلن نیز دو گل به ثمر رساند، برابر واسلند بورن به این درخشش بی‌وقفه خود ادامه داد و روی اشتباه مدافع حریف و توپ‌ربایی از پشت سر او با روئف، دروازه‌بان واسلند تک به تک شد و توانست با ضربه بغل پا گلزنی کند.
 
یاران رضایی با وجود یک بازیکن اخراجی در دقیقه ۸۵ ، موفق شدند به پیروزی ۲ بر صفر در خانه واسلند بورن برسند و با ۳۴ امتیاز جایگاهشان را در رده دوم جدول ژوپیر لیگ بلژیک ثبیت کنند.
 
3 امتیاز شارلوا با پاس گل و گلزنی رضایی
 
 
رضایی در حضور کاملش مقابل واسلند بورن توانست چهارمین پاس گل این فصل را بدهد و همچنین با زدن هفتمین گل، در رده دوم برترین گلزنان ژوپیر لیگ قرار بگیرد.
کد مطلب : ۱۳۶۹۷۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.