۰

کونته: شایسته تساوی و حتی پیروزی بودیم

تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۵۷
به گزارش عصر تعادل، آنتونیو کونته، سرمربی چلسی، پس از تساوی 1-1 تیمش مقابل لیورپول، از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد.
 
 چلسی که چهارشنبه شب در آذربایجان میهمان قره باغ بود، امروز در آنفیلد به مصاف لیورپول رفت و علی رغم اینکه ابتدا با گل محمد صلاح عقب افتاد اما در نهایت گل ویلیان در دقایق پایانی، کار را به تساوی کشید.
 
کونته که پیش از بازی به خاطر خستگی بازیکنانش ابراز نگرانی کرده بود، در پایان این دیدار به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم ما در تمام طول بازی نمایش واقعا خوبی داشتیم. در نیمه اول، ما بسیار بسیار منسجم و خطرناک بودیم. در نیمه دوم، فکر می کنم موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و شاید در بهترین زمان بازی مان، گل خوردیم.  
 
کونته: شایسته تساوی و حتی پیروزی بودیم
 
پس از آن، قدرت لازم برای یک واکنش عالی را به دست آوردیم. فکر می کنم ما شایسته تساوی بودیم و شاید حتی پیروزی.
 
من در مورد گل با ویلیان صحبت نکردم؛ اگر او می خواهد این روش را امتحان کند و گل بزند، می تواند اما ما شایسته زدن گل بودیم. واقعا نمایش خوبی داشتیم؛ با روحیه ای فوق العاده؛ هرچند سفری طولانی داشتیم و بازیکنان استراحت نکرده بودند. من از تعهد و روحیه ای که آنها در این دیدار نشان دادند، بسیار متشکرم."
 
کد مطلب : ۱۳۶۹۷۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.