۰

تدبیر شفر برای نیم فصل دوم/ یک مدافع استقلال کنار گذاشته می‌شود

تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۶
تدبیر شفر برای نیم فصل دوم/ یک مدافع استقلال کنار گذاشته می‌شود
به گزارش عصر تعادل، فصل هفدهم از رقابت‌های لیگ برتر رفته رفته به میانه راه نزدیک می‌شود و فرصت چندانی به تعطیلات نیم فصل باقی نمانده‌است. نیم فصلی که سرمربی استقلال محکوم به ترمیم نقاط ضعف این تیم و بدل کردن آن به نقطه قوت است.
شفر بعد از پذیرفتن هدایت آبی‌پوشان بارها به صورت مستقیم و غیرمستقیم نارضایتی‌اش از برخی از بازیکنان این تیم را بدون آن که نام از بازیکن خاصی بیاورد ابراز داشته بود. وی با صراحت از جذب بازیکنانی جدید به خصوص در خط حمله این تیم صحبت کرده تا بتواند اصلی‌ترین نقطه ضعف آبی پوشان در نیم فصل نخست را مرتفع نماید.
لیست بازیکنان بزرگسال استقلال کاملاً پر است و شفر چاره‌ای جز سبک کردن این لیست با کنار گذاشتن برخی از بازیکنان ندارد. در حال حاضر دو مهاجم جوان مثل محسن کریمی و بهنام برزای در تمرینات آبی پوشان حضور دارند و مترصد خارج شدن نام دو بازیکن هستند برای اضافه شدن به لیست بازیکنان بزرگسال این تیم.
خروج حداقل سه بازیکن از لیست بزرگسالان استقلال قابل پیش‌بینی است و شفر چاره‌ای ندارد جز این که به زودی روی نام سه بازیکن قلم قرمز بکشد. گرچه در این خصوص گمانه زنی‌های زیادی صورت گرفته و رسانه‌ها به زعم خود کاندیداهایی را برای خروج از لیست استقلال معرفی کرده‌اند، اما شفر هنوز هیچ لیست رسمی را به باشگاه جهت این منظور نداده‌است. گرچه بعید است او گزینه‌هایی را به همین منظور در ذهن خود نداشته باشد.
احتمال این که یکی از گزینه‌های خروج از لیست استقلال یکی از مدافعان با تجربه تیم استقلال باشد زیاد است. شفر در مدت زمان حضورش در تیم استقلال تأثیر شگرفی بر روی ساختار دفاعی آبی پوشان گذاشته‌است و توانسته با استفاده از بازیکنان جوان استحکام خاصی در ساختار دفاعی این تیم ایجاد نماید؛ لذا یکی از مدافعان با تجربه تیم استقلال که در نیم فصل نخست خیلی کم مورد استفاده قرار گرفته‌است می‌تواند یکی از گزینه‌هایی باشد که شفر برای خروج نام وی از لیست بازیکنان بزرگسال استقلال فکر می‌کند.
کد مطلب : ۱۳۷۰۱۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.