۰

استقبال بازدیدکنندگان از غرفه ایران‌خودرو در نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران

تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۶
به گزارش عصر تعادل،بنابر اعلام ایران‌خودرو،‌ آخرین دستاوردهای این گروه صنعتی در دومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران‌، مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
گروه صنعتی ایران‌خودرو در این رویداد خودرویی،‌ آخرین دستاوردهای خود در زمینه توسعه محصول را به نمایش گذاشته است که تعداد زیاد بازدیدکنندگان در غرفه ایران‌خودرو و بازدید از محصولات جدید این شرکت، نشان‌دهنده استقبال بالا از این غرفه است.
محصولات جدید این خودروساز همچون تندرپلاس،‌ دناپلاس با موتور توربو،‌ هایما اس۵ و هایما اس ۷،‌ پژو i ۲۰۷اتوماتیک،‌ سوزوکی فیس‌لیفت و همچنین محصولات ایکاپ شامل ۵۰۸ و ۲۰۰۸، نظر بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده است.
خودروی مفهومی پژو با نام «اگزالت» نیز موجب تراکم جمعیت در غرفه ایران‌خودرو شده است. چند محصول آینده پژو بر اساس این خودرو مفهومی طراحی می‌شود.
همچنین گروه صنعتی ایران‌خودرو به همراه شرکت‌های تابعه ایران‌خودرو دیزل،‌ ایساکو و آپکو، آخرین دستاوردهای خودرو را در دومین نمایشگاه بین‌المللی تهران در محل شهر آفتاب در معرض دید عموم قرار داده است. 
کد مطلب : ۱۳۷۱۰۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.