۰

منیعی: دو بازیکن سابق پاس، من را فریب دادند!

تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۰
به گزارش عصر تعادل، میثم منیعی بازیکن سال های گذشته پاس که چند هفته پیش در برنامه نود در مورد بحث جادوگری در فوتبال صحبت کرده بود، در مورد این برنامه و اینکه صحبت هایش به طور کامل پخش نشده توضیحاتی را ارائه داد: من زمانی که برنامه نود پخش می شد ایران نبودم و صحبت هایی که پخش شد را ندیدم. ولی بعدا متوجه شدم که نصف صحبت های من را پخش نکرده اند.
 
وی ادامه داد: مثلا من گفته بودم زمانی در باشگاه پاس شخصی به آقای آجرلو پیشنهاد داده بودند که من می توانم بازی ها را برای شما در بیاورم که آقای آجرلو هم ایشان را بیرون کردند. با این حال در برنامه نود صحبت های من را نصفه و نیمه پخش کردند و آن را به مجید جلالی ربط دادند. اصلا موقعی که این اتفاق افتاده مجید جلالی در پاس نبوده. صحبت هایی هم که در مورد پرسیدن اسم مادر مطرح شد، سالی بود که دنیزلی در تیم سرمربی بود.
 
صحبت هایی که در مورد آقای جلالی مطرح می شود اصلا درست نیست و طی سال هایی که او را می شناسم جز خوبی چیزی دیگری از او به یاد ندارم.
 
بازیکن سابق پاس و استقلال تهران در مورد اینکه چطور شد در برنامه نود در مورد بحث جادوگری صحبت کرد، افزود: دو تا از بازیکنان قدیم پاس  که نمی خواهم اینجا اسمشان را بگویم، گفتند که برویم و این صحبت ها را مطرح کنیم. حالا متوجه شدم آنها با مجید جلالی مشکل دارند و جالب اینکه خودشان اصلا مصاحبه نکردند.
 
منیعی در ادامه با انتقاد تند از عادل فردوسی پور بیان کرد: آقای فردوسی پور در برنامه نود چنین برنامه‌ای مربوط به جادوگری در مورد سرمربی پیکان درست می کنند و هفته بعد این تیم را فنی ترین تیم معرفی می کند! آقای فردوسی پور می خواهد فوتبالیست ها را مقابل هم قرار دهد، اما بداند که من یک موی جلالی را به عادل فردوسی پور نمی دهم. صحبت هایی که من انجام دادم سوء تعبیر شده و امروز هم به باشگاه پیکان رفتم تا از آقای جلالی دلجویی کنم.
 
بازیکن سابق استقلال تهران می گوید: اگر آقای فردوسی پور دنبال فوتبال پاک است، چرا صحبت های علی کریمی را در مورد فساد مالی در فدراسیون اصلا مطرح نکرده و انگار از این حواشی خوشش می آید تا برنامه هایش سوژه داشته باشد. چرا بحث مسعود شجاعی طی این مدت اصلا در برنامه نود مطرح نشده؟!
 
منیعی صحبت هایش را اینگونه خاتمه داد: اما آقای فردوسی پور فقط زشتی های فوتبال را مطرح می کند و ای کاش که در مورد خوبی ها هم می گفت. نمونه علی دایی؛ کدام شخص می توانست این مقدار پول برای زلزله زده ها جمع کند، اما اینقدر در مورد زشتی های فوتبال گفته که دیگر هیچ خانواده ای دوست ندارد، فرزندش فوتبالیست شود.
کد مطلب : ۱۳۷۱۲۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.