۰

واعظی: با جهانگیری اختلافی ندارم

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۴
به گزارش عصر تعادل، رییس دفتر رییس جمهوری با رد انتقادات اخیر به وی به رسانه ها توصیه کرد از کلی گویی بپرهیزند و گفت: دفتر رییس جمهوری به روی تمامی گروه ها و جناح ها باز است.
 
 محمود واعظی روز چهارشنبه پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره انتقاداتی به عملکرد رییس دفتر دولت دوازدهم افزود: این مطالبی که مطرح می شود هیچ پایه و اساسی ندارد یعنی اینکه مطرح می کنند که بین بنده و آقای دکتر جهانگیری اختلاف است.
 
هیچ اختلافی نه در این سه ماه گذشته وبلکه 4 سال و سه ماه گذشته بین بنده و آقای دکتر جهانگیری نبوده است و بهترین رابطه را با هم داریم.
 
 
وی افزود: به نظر می رسد عده ای که نمی دانم چه در ذهنشان است و چه هدفی دارند، مسیری را دنبال کرده و چیزی می نویسند که پایه و اساس ندارد، و لذا من فکر می کنم که برخی این آرامشی که در کشور است را که در فضای آرام می شود کشور را اداره کرد و در این فضا می شود به نوعی معیشت مردم تامین کرد و اشتغال و تولید را بالا برد،بر نمی تابند. فکر می کنند باید حتما بین رییس جمهور، وزرا و مسئولین اختلاف باشد و این حزب و آن حزب درگیر باشند.
 
 
واعظی تصریح کرد: فضایی داریم که در همه کشورها است و ان فضای دوران انتخابات است و در این فضا طبیعی است که فضای رقابتی است و دوران بعد از انتخابات نیز فضای رفاقت و همکاری است و در فضای رفاقت و همکاری، هرکسی می تواند دیدگاه ها و اندیشه های خود را داشته باشد ولی باید باهم همکاری کنیم تا کشور را بسازیم و مطالبات مردم بالا است و مشکلات اقتصادی زیادی داریم.
 
 
وی گفت: شب گذشته رییس جمهوری به درستی اشاره کردند درباره کارهای انجام شده و هم کارهای بسیار مانده ای که باید انجام شود لذا می گویم و از رسانه ها خواهش می کنم که وارد مسایل حاشیه ای نشوند.مخصوصا درباره چیزی که اصلا وجود ندارد.
 
 
رییس دفتر رییس جمهوری درباره اینکه آیا در دفتر رییس جمهوری با اصلاح طلبان مشکل وجود دارد، تصریح کرد: باید بگویند که مثلا در کدام مورد در چه موضوعی؟ دفتر رییس جمهوری، دفتری است که دربش به روی همه تفکرات مختلف، احزاب، گروه ها و اندیشه ها و فراکسیون ها باز است . من بهترین روابط را با همه گروه های مختلف دارم و دلیل این است که دولت ما و دکتر روحانی دولت حزبی نیست و دولتی متعلق به یک گروه و حزب نیست و متعلق به همه 24 میلیونی است که رای دادند و همه کسانی که حتی رای ندادند ولی الان می خواهند با دولت همکاری کنند.
 
 
وی تصریح کرد: فکر می کنیم آنچه که رییس جمهوری در مبازرات انتخاباتی به مردم قول دادند و وعده کردند چه وعده هایی اقتصادی و چه اجتماعی و فرهنگی، سیاسی همه انها باید انجام شود و لذا ما بیشتر و همه هم در دولت و ریاست جمهوری هدف همه وعده های رییس جمهوری تحقق پیدا کند.
کد مطلب : ۱۳۷۱۶۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.