۰
فرمانده سپاه استان البرز خبر داد:

دستگیری دو فریب‌خورده متأثر از شبکه ضدانقلاب در کرج

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۳
به گزارش عصرتعادل،سردار یوسف مولایی در نشست با روسای دانشگاه‌های استان البرز که عصر چهارشنبه در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان برگزار شد، بابیان اینکه روز شانزدهم آذر روز استکبارستیزی است، اظهار کرد: دشمنان اسلام در هیچ بازه زمانی بدون فعالیت نخواهد ماند و برای رسیدن به اهداف خود به راه‌های مختلفی متوسل می‌شوند.
وی تأکید کرد: طبق اطلاعات به‌دست‌آمده تحریک برخی از گروه‌ها در روز شانزدهم آذر سال جاری توسط دشمنان در حال انجام است، این نقشه با محور قرار دادن خدمات دانشجویی طراحی‌شده است.
سردار مولایی با تأکید بر لزوم توجه به شرایط کنونی جامعه در تمامی ابعاد بر این مهم نیز تأکید کرد که هدف اصلی و حقیقی شانزدهم آذر باید توسعه و ترویج داده شود.
فرمانده سپاه استان البرز در بخش دیگری به فعالیت گروه «ری استارت» اشاره کرد، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در بازه زمانی ۳۸ سال گذشته تاکنون  دشمن هرلحظه و ثانیه درصدد تخریب انقلاب اسلامی بوده و هیچ‌گاه دست از این اقدامات برنداشته است.
سردار مولایی بیان کرد: دشمن از هر عاملی برای تشکیل محفل‌های ضدانقلابی استفاده می‌کند، امسال مجری فراری تلویزیون (سید محمد حسینی) با آموزش‌هایی که فراگرفته مواردی نظیر خراب‌کاری و تخریب را به مردم دیکته می‌کند و آموزش می‌دهد.
وی با تأکید بر اینکه این گروه مدتی است که آتش زدن را به‌عنوان ابزار جدید خود معرفی کرده و در این بخش به هیچ مکانی رحم نمی‌کنند؛ اظهار کرد: دشمنان و فعالان این گروه در شبکه مجازی آموزش‌های مرتبط  با آدم کشی را ارائه می‌دهند، آمریکا امروز در حالی مدعی مبارزه با تروریسم است که این امر توسط شبکه‌های تلویزیونی این کشور آموزش داده می‌شود.
فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه سربریدن و نحوه کشتن انسان‌ها در شبکه‌های در اختیار داعش پخش می‌شد، ادامه داد: دشمنان در راستای اقدامات تخریبی خود موفق عمل‌نکرده‌اند، پیرو اقدامات یادشده دو نفر از هواداران این گروه در کرج که بیش از۳۰ سال داشتند دستگیر شدند که طبق اظهارات آن‌ها، با تحریک این شبکه درصدد خرابکاری بودند.
سردار مولایی فعالیت  این گروه‌ها را شب و اوایل صبح اعلام کرد و یادآورشد: به‌واسطه اقدامات امنیتی هیچ نگرانی در این بخش وجود ندارد.
کد مطلب : ۱۳۷۲۲۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.