۰
رئیس کل دادگستری گیلان:

رای پرونده قتل "اهورا" هفته آینده اعلام می‌شود

تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵
به گزارش عصرتعادل، با اشاره به برگزاری دادگاه پرونده قتل "اهورا" کودک خردسال گیلانی در روز 8 آذرماه اظهار داشت: در این دادگاه، متهم پرونده دفاعیات خود را مطرح کرد و دادگاه اکنون در حال آخرین بررسی‌ها است تا بتواند رای نهایی خود را صادر کند.
وی با بیان اینکه متهم قتل "اهورا" در دادگاه، آخرین دفاعیات خود را مطرح کرده است عنوان داشت: متهم این پرونده، اعترافات خود مبنی بر ارتکاب قتل و تجاوز را انکار کرده اما رای دادگاه بر اساس مستندات موجود صادر می‌شود.
رئیس کل دادگستری استان گیلان با اعلام اینکه دادگاه بر اساس قانون، یک هفته مهلت بررسی نهایی پرونده را دارد خاطرنشان کرد: در صورت عدم بروز موارد خاص، رای دادگاه پیرامون پرونده "اهورا" هفته آینده اعلام می‌شود.
سیاوش‌پور در پاسخ به شایعات مطرح شده در فضای مجازی پیرامون اظهارات متهم مبنی بر درخواست مادر اهورا برای فرار وی از بیمارستان اظهار داشت: چنین موردی اصلاً  در دادگاه مطرح نشده است بنابراین درباره آن اظهار نظری نمی‌کنم.
به گزارش تسنیم، "اهورا" کودک 2 سال و 8 ماهه‌ای بود که چندی پیش در رشت در عین معصومیت توسط همسر مادرش به قتل رسید و موجی از اندوه، تاسف و نگرانی را در بین خانواده‌ها در سراسر کشور ایجاد کرد.
انتهای پیام/
کد مطلب : ۱۳۷۳۱۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.