۰

دستور آخوندی برای کمک به زلزله زدگان کرمان

تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۶
به گزارش عصر تعادل،وزیر راه و شهرسازی ضمن کسب اطلاع از آخرین وضعیت زلزله استان کرمان در تماس تلفنی با مدیرکل راه و شهرسازی، دستورات لازم را برای امدادرسانی و کمک به زلزله زدگان صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، وزیر راه وشهرسازی در اولین ساعات پس از زلزله ۶.۱ دهم ریشتری صبح جمعه "هجدک" کرمان، در تماس تلفنی با مدیر کل راه و شهرسازی این استان، آخرین وضعیت زلزله استان کرمان را جویا شد و دستورات لازم را برای امدادرسانی و کمک به زلزله زدگان صادرکرد.

عباس آخوندی با بررسی آخرین وضعیت منازل مسکونی و راه های ارتباطی مناطق زلزله زده بر آمادگی بخش های مختلف وزارت راه و شهرسازی برای کمک رسانی و رسیدگی فوری به وضعیت این مناطق تاکید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان هم با ارایه آخرین اطلاعات مناطق درگیر زلزله، از هماهنگی کامل دستگاه های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در این استان خبر داد و تاکید کرد: بلافاصله پس از وقوع زمین لرزه، اکیپ‌های راهداری و مدیریت بحران به منطقه اعزام شده اند.

بلوردی گفت: تیمی از کارشناسان مرکز تحقیقات نیز به منظور بررسی آخرین وضعیت جاده های ارتباطی و منازل مسکونی ، به مناطق درگیر حادثه اعزام شده است.
کد مطلب : ۱۳۷۳۳۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.