۰

کشف ۱۵ تن مواد مخدر در پایتخت

تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۸
به گزارش عصر تعادل، سرهنگ محمد بخشنده اظهارکرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی در زمینه  شناسایی نقاط آلوده در شهر تهران ، طرح برخورد با خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد افیونی همچنین جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر را با اولویت درخواست مردم از ابتدای سال جاری به طور مستمر به اجرا درآورده که با اجرای آن به صد درصد اهداف مورد نظرمان رسیده‌ایم.
وی افزود: در اجرای این طرح‌ها، هدف انهدام باندهای قاچاق موادمخدر، برخورد و مبارزه با توزیع‌کنندگان مواد مخدر صنعتی و سنتی در پاتوق‌ها و جمع ‌آوری معتادان متجاهر از سطح محلات تهران بود که با اقدام اطلاعاتی و عملیات‌های مختلف در این زمینه در ۸ ماهه نخست سال جاری ۴۷۵ قاچاقچی که به صورت گسترده فعالیت می‌کردند را دستگیر کردیم و در اختیار مقام قضائی قرار دادیم.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه تمام تلاش پلیس در رسیدن به امنیت پایدار در جامعه است، به همکاری خوب شهروندان در رسیدن به این مهم اشاره و تصریح کرد : درزمینه مبارزه با مواد مخدر به خصوص فروشندگان مواد افیونی تاکنون ۲۴۸ مرحله طرح در ۱۴۰ نقطه از نقاط آلوده شهر تهران با اطلاع رسانی شهروندان و اقدامات اطلاعاتی اجرا و حدود ۱۲ هزار توزیع کننده دستگیر شدند که تعداد زیادی از خرده فروشان دستگیر شده تکراری بوده و از آنان بیش از یک تن و ۵۰۰کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است .
وی افزود: طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر ادامه دارد و عزم خود را جزم کرده‌ایم تا نقاط آلوده سطح تهران را به طور کامل پاک سازی کنیم.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از شهروندان خواست که هر نقطه آلوده‌ای که در محله خود مشاهده می‌کنند را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند و مطمئن باشند با مجرمتن برخورد قانونی خواهد شد.
بخشنده افزود: در چند سال گذشته بیش از ۳۵۰ نقطه در سطح شهر تهران به عنوان نقطه آلوده مطرح بوده است و هم اکنون می‌توانیم ادعا کنیم که با اجرای این طرح‌ها ۸۰ درصد از نقاط آلوده،پاک سازی کامل شده و ۲۰درصد از آنان باقی مانده که در حال پاک سازی است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به اینکه کشفیات پلیس پایتخت در سال جاری تا کنون قریب به ۱۵ تن مواد مخدر بوده و در این رابطه ۴۷ باند منهدم شده است،اظهارکرد: این طرح یکی از بهترین طرح هایی بوده که در چند سال اخیر به اجرا درآمده است و اقدام امروز هم کاری پیوسته است که قطعا به نتایج بهتری خواهد رسید.
کد مطلب : ۱۳۷۳۷۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.