۰

اتحادیه علمای یمن خواستار وحدت مردم در قبال تحولات اخیر صنعا شد

تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۶
به گزارش عصر تعادل، به نقل از «النشره»، در پی درگیری های اخیر میان انصار الله و کنگره مردمی یمن، اتحادیه علمای یمن  خواستار توقف فوری درگیری ها در صنعا و روی آوردن به عقل و منطق شد.
اتحادیه علمای یمن اعلام کرد که این اتفاقات در راستای تحقق خواست و اراده افرادی است که خواستار برهم زدن وحدت داخلی یمن هستند. در ادامه این بیانیه از مردم یمن خواسته شدن تا اتحاد خود را حفظ کرده و به صدای غرض ورزانی که با امنیت و ثبات در کشور مخالف هستند، گوش ندهند.
پیشتر انصارالله یمن نیز با صدور بیانیه ای ضمن واکنش به حوادث صنعا، اولویت در برهه کنونی را مقابله با دشمن و طرح های آن و ادامه نبرد کرامت و استقلال دانست. انصار الله یمن در بیانیه خود اعلام کرد که نه عجیب است و نه غیر منتظره که «علی عبدالله صالح» از شراکتی که هرگز به آن ایمان نداشته خارج شود. بر اساس بیانیه دفتر سیاسی انصار الله یمن، مواضع پیشین علی عبدالله صالح ظاهری بوده در حالی که شراکت واقعی و عملی او ائتلاف با متجاوزان به یمن بوده است.
کد مطلب : ۱۳۷۳۸۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.