۰

جابه‌جایی آرا در حضور «بطحائی»، «عارف»و «نماینده وزارت کشور»+تصاویر

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵
جابه‌جایی آرا در حضور «بطحائی»، «عارف»و «نماینده وزارت کشور»+تصاویر
به گزارش عصر تعادل،چندی پیش مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در سالن معلم تهران برگزار شدکه در ادامه آن انتخابات مجمع فرهنگیان ایران اسلامی هم با حضور نماینده وزارت کشور برگزار شد.
در این مراسم محمدرضا عارف رییس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان و نماینده مردم تهران در مجلس، سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، شهربانو امانی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران و شورای شهر تهران، کیانوش راد عضو حزب اتحاد ملت ایران، فرج کمیجانی دبیرکل حزب مجمع فرهنگیان، مجید فراهانی، فریده اولاد قباد، غلامرضا حیدری و حسین کمالی و چند نفر از شخصیت های سیاسی حضور پیدا کردند.
در این کنگره ۴۳۰ نفر حق رای داشتند که ۳۸۵ رای اخذ شد که بر اساس نتایج نهایی اعلام شده از این میزان رای، ۲۵ عضو اصلی، ٦ نفر عضو علی‌البدل شورای مرکزی، ٣ نفر عضو هیئت بازرسی و ٢ نفر عضو علی‌البدل هیئت بازرسی به ترتیب آرای اخذ شده انتخاب شدند.
فرج کمیجانی در نهایت موفق شد با کسب ۳۲۹ رای دوباره به سمت دبیر کلی این کنگره دست پیدا کند؛ وی پیش از این عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بوده و علاوه بر ارتباطات گسترده با خاتمی به عنوان یکی از عوامل تاثیر کذار در فتنه 88 و القای تقلب در انتخابات، سابقه بازداشت به خاطر مسائل امنیتی را در کارنامه خود دارد.

در جریان انتخابات مجلس دهم و ثبت نام گسترده اصلاح طلبان در این انتخابات، کمیجانی جزء آن دسته از اصلاح طلبانی بود که به خاطر سوء سابقه خود رد صلاحیت شده بود اما نکته جالب این است که وی همچنان به عنوان دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در حال فعالیت است.
از آنجایی که کمیجانی دبیر این مجمع بوده، این مجمع و سایر اعضای آن ارتباطات نزدیکی با خاتمی داشته و بیشتر با عنوان های سیاسی برای حیای این جریان در انتخابات مختلف فعالیت می کنند؛ قرابت این مجمع با خاتمی تا جایی است که جلسات محفلی زیادی را با خاتمی داشته اند.
 

آنچه که مهم است برخی از کاندیداهای حاضر در این انتخابات نسبت به تقلب در انتخابات مجمع فرهنگیان ایران اسلامی اعتراض داشته اند تا جایی که حتی فردی که تعداد آرای او 100 نفر بوده به 10 رای تقلیل پیدا کرده است. اعتراضات به این انتخابات تا جایی بود که بعد از اعلام نتایج انتخابات برخی از اعضای این مجمع نسبت به روند اخذ و شمارش آرا اعتراضاتی داشتند.
برخی از حاضرین و فرهنگیان که حاضر نشدند نام آنها فاش شود نسبت به روند این انتخابات اعتراض داشته و می گویند: «در جلسه ای که وزیر و نماینده وزارت کشور حضور دارد انتظار تقلب نداشتیم.»
تقلب در انتخابات کوچک یک مجمع در حالی صورت گرفته است که اعضای این مجمع از فعالان اصلاح طلبی بوده و در جریان انتخابات 88 نظام را متهم به تقلب در انتخابات کرده و با جوسازی علیه نظام، هزینه های زیادی را برای کشور به وجود آوردند.
نکته جالب توجه این است که برخی از اعضای منتخب در این انتخابات رابطه بسیار نزدیکی هم با وزیر آموزش و پرورش داشته اند تا جایی که عادل عبدی نفر پنج این انتخابات و رئیس کمیته سیاسی این تشکل به عنوان مشاور وزیر آموزش و پرورش در حال فعالیت است و یا اینکه عبدالرسول عمادی، از اعضای شورای مرکزی این مجمع  رئیس سنجش وزارت آموزش و پرورش بوده است.
کد مطلب : ۱۳۷۴۱۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.