زندگی ایران در گروه مرگ/ اظهار امیدواری سرمربیان مطرح به صعود یوزپلنگ ها

12 آذر 1396 ساعت 11:58

با وجود اینکه عده ای توان تیم ملی فوتبال کشورمان را دست کم می گیرند مربیان مطرح هم گروه ما به صعود ایران به مرحله بعدی امیدوارند.


به گزارش عصر تعادل، مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه روز جمعه در شهر مسکو برگزار شد که در آن تیم ملی ایران از سید سوم، با پرتغال از سید اول، اسپانیا از سید دوم و مراکش از سید چهارم همگروه شد؛ گروهی که به آن لقب گروه مرگ داده شده است.
اگرچه حریفان کشورمان تیمهایی مطرح با بازیکنان درخشان هستند اما خود آنان نیز اظهار نظرهای جالبی راجع به تیم ملی ایران دارند؛
تیم ملی ایران سرسخت بازی می کند
سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از این قرعه کشی گفت: اصلا فکر نکنید غلبه بر تیم ملی ایران آسان است، آنان سرسخت هستند و عملکرد عالی دفاعی شان این مساله را ثابت کرده، مجموعا ما در گروه بسیار سختی قرار گرفته ایم و حریف آسانی نداریم. 
ایران می تواند به مرحله بعدی صعود کند
سرمربی تیم ملی پرتغال نیز معتقد است: در گروه دشواری قرار گرفته ایم، اسپانیا از مدعیان قهرمانی به حساب می آید و ایران و مراکش هم تیک های خوبی هستند و می توانند به مرحله بعدی صعود کنند؛ تیمهای آفریقایی  و آسیایی با غرور خاصی بازی می کنند و حریفان پیچیده ای به شمار می آیند و البته فشار کمتری روی این کشورها وجود دارد.
انگیزه خوبی برای صعود داریم
سرمربی تیم ملی ایران  نیز گفته: من و بازیکنان همواره تلاش داریم مردم ایران را خوشحال کنیم، تیم ایران عملکرد خوبی در مرحله مقدماتی داشته وما انگیزه خوبی داریم و  اگر در مقابله با تیم ملی مراکش پیروز شویم می توانیم با انگیزه تر بازی کنیم.
همچنین علاوه بر اظهار نظرات مربیان در باره این قرعه کشی، بازیکنان نیز اظهارات متفاوتی داشته است که در این میان می توان به گفته سردار آزمون اشاره کرد وی گفته: اگر مردم به ما اعتماد کنندما با تمام وجود به میدان خواهیم آمد.
کارشناسان نیز برگزاری بازی های تدارکاتی را بستر ساز موفقیتهای بیشتر تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی دانستند که در این میان شاهد قول وزیر ورزش مبنی بر تدارک بیشتر این بازی ها بوده ایم هرچند بنا به اظهارات کی روش وی قبلا هم چنین قولی داده اما تاکنون خبری نشده است.
مردم نیز واکنشهای متفاوتی را به این نوع رده بندی داشته اند؛ برخی گفته اند حسن آن این است که ما با تیمهای بزرگ روبروی می شویم، اسپانیا و پرتغال آن تیم های ستاره ای قبلی نیستند، ایران می تواند در برابر آنان به پیروزی برسد.
همچنین بر اساس اظهار نظرهای کارشناسان، در صورت صعود تیم ملی کشورمان، با راه یافتگان گروه اول که در آن تیم های روسیه، اروگوئه، مصر و عربستان حضور دارند به رقابت می پردازد.


کد مطلب: 137422

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/137422/زندگی-ایران-گروه-مرگ-اظهار-امیدواری-سرمربیان-مطرح-صعود-یوزپلنگ

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir