جمع‌آوری 150 هزار نسخه آثار فرهنگی شهدای آذربایجان‌غربی

12 آذر 1396 ساعت 13:15

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌ غربی گفت: تاکنون نزدیک به 150 هزار نسخه آثار فرهنگی شهدا در طول سالیان گذشته جمع آوری شده است.


به گزارش عصر تعادل، مهدی فعال با اشاره به کنگره 12 هزار شهید آذربایجان‌ غربی گفت: کنگره از سال‌های پیش آغاز شده و تا به این لحظه نزدیک به 150 هزار نسخه از آثار فرهنگی شهدا در طول سالیان گذشته جمع آوری شده است.
وی در خصوص اهداف کنگره تصریح کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان که به عنوان آینده سازان نظام مطرح هستند و بحث تکریم از ایثارگران، مقام شامخ خانواده شهدا و جایگاه شهدا از اهداف این کنگره است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی افزود: هم اکنون 200 عنوان کتاب با موضوع ایثار و شهادت در سطح استان تولید شده است که این گوشه ای از اقدامات صورت گرفته است.
فعال با اشاره به اجلاسیه هایی که در این کنگره برگزار می شود، گفت: اجلاسیه پیشمرگان مسلمان، فرهنگ و آموزش، بانوان، روحانیت و ایثارگران در کنگره 12 هزار شهید استان برگزار شده است. اجلاسیه اختتامیه امروز 12 آذر ماه با حضور مسئولان کشوری و لشگری برگزار می شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی افزود: خوشبختانه قدم های اساسی در زمینه فرهنگ و ایثار برداشته شده و جا دارد اقدامات بیشتری نیز در این زمینه انجام گیرد.


کد مطلب: 137435

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/137435/جمع-آوری-150-هزار-نسخه-آثار-فرهنگی-شهدای-آذربایجان-غربی

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir