۰

مستند زندگی 30 شهید آذربایجان‌غربی تولید شد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۷
به گزارش عصر تعادل،سردار عابدین خرم در اختتامیه کنگره ۱۲هزار شهید آذربایجان‌غربی افزود: در ارتباط با اسناد مرتبط با شهدا ۶۵۰ هزار سند شامل 5000 قطعه عکس و 1200 فایل صوتی جمع‌آوری شده و اهتمام ویژه‌ای در حوزه تألیف و نشر آثار نقش استان در انقلاب،بحران‌های داخلی و جنگ شده و همچنین ۱۷۰عنوان کتاب و دایره‌المعارف شهدای استان نیز تدوین شده است.
وی به اقدامات کنگره در تکریم حق شهدا و ایثارگران استان اشاره کرد و افزود:کنگره ۱۲هزار شهید در حد بضاعت خود در دو حوزه علمی و پژوهشی و اسناد مرتبط با شهدا و برنامه‌ریزی جامع و تهیه بانک اطلاعاتی در حوزه جریان‌سازی و فضای مجازی و فرهنگی انجام داده است. تهیه ۳۰ مستند از زندگینامه شهدا، نرم‌افزار چندرسانه‌ای، فیلم سینمایی شهید باوری و امینی و ایجاد نهضت فراگیر مردمی در زمینه برگزاری یادواره شهدا از سایر اقداماتی بوده که در راستای برگزاری کنگره ۱۲۰۰۰ شهید در استان انجام شده است. همچنین  175 اِلِمان و یادمان شهدا از شهدای اقشار مختلف نصب شده است. 
کد مطلب : ۱۳۷۴۴۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.